וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 14 ציטט "מקור בחמאס" שאמר "ביבי מתגלה כנחוש", ברשת תהו: "המקור הוא אבו יאיר?"

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 22:42

ערוץ 14 פרסם דיווח המסתמך על "מקור בחמאס" אשר צוטט באמרו: "הנהגת חמאס נמצאת תחת לחץ צבאי כבד ומבינה שנתניהו נחוש בדעתו לפעול למיגור כוחה". גולשים רבים תהו האם "המקור בחמאס הוא למעשה אבו יאיר שגר ברחוב עזה" והוסיפו: "איזה ערוץ מביך"

צה"ל השמיד את המשגרים של חמאס בחאן יונס/דובר צה"ל

ערוץ 14 פרסם הערב (שלישי) במהדורת החדשות שלו דיווח המסתמך על "מקור בחמאס" אשר צוטט באמרו: "הנהגת חמאס נמצאת תחת לחץ צבאי כבד ומבינה שנתניהו נחוש בדעתו לפעול למיגור כוחה הצבאי והפוליטי. הוא מתגלה כנחוש מאוד".

אותו "מקור בחמאס", המחמיא בערוץ 14 בצורה יוצאת דופן דווקא לנתניהו "הנחוש מאוד", עורר את חשדם של גולשים רבים ברשתות החברתיות שלא נשארו אדישים ותהו האם אותו מקור הוא למעשה נתניהו עצמו או מי ממקורביו.

חבר הכנסת לשעבר רם שפע שיתף את דבריו של "המקור בחמאס" וצייץ: "איזו בדיחה. אפילו בצפון קוריאה לא היו יכולים להמציא ערוץ מביך כמו 14". אחר צייץ: "מקור אמין מאוד בחמאס: היינו מנצחים מזמן אלמלא העמידה האיתנה של שרה נתניהו".

"קומי ישראל" צייצו: "מקור בחמאס לחדשות 14: רק ביבי", ואילו אמיר ברקול צייץ: "ערוץ 14, זה שהוא גר ברחוב עזה ומכנה את עצמו אבו-יאיר לא הופך אותו למקור בחמאס".

הצייצן איתי לשם כתב: "לגבי המקור של ערוץ 14 בחמאס רציתי לציין שמה שמשותף למחבלים בחמאס ולשופרות בערוץ 14 הוא שלשתי הקבוצות הללו נתניהו דאג במשך שנים למשכורות", ואילו הצייצן דור צח סיכם: "עוד מסר המקור: 'סינוואר מבין שהוא עומד מול מנהיג עם בולבול שבע מטר מפלדה יצוקה'".

עיתונאי "ידיעות אחרונות" יואב ריבק צייץ: "ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה של ממשלת ישראל, כמו ערוצים דומים ברוסיה של פוטין, בהונגריה ובעוד מדינות מתחת לרף הדמוקרטי. הם מפרסמים שקרים למען השלטון ובתמורה מקבלים כסף. ככה צריך להתייחס אליהם בשיח הציבורי ובמוסדות השונים".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully