וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי ברקאי על חיסול בניו ונכדיו של הנייה: "שישה חבר'ה שהרגנו סתם"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 21:23

העיתונאי השתתף בפאנל בתכנית "אזור מלחמה" בערוץ 13 ובמהלך דיון על חיסול שלושת בניו של בכיר חמאס והריגת שלושה מנכדיו, אמר: "שישה חבר'ה שאנחנו הרגנו סתם". ברשת התעוררה סערה

סערה ברשת בעקבות דבריו של העיתונאי רזי ברקאי בפאנל של התוכנית "אזור בחירה" בערוץ 13 בהגשת רביב דרוקר. במהלך דיון על חיסול בניו ונכדיו של בכיר חמאס איסמעיל הניה במחנה הפליטים שאטי שבצפון רצועת עזה, יצא ברקאי נגד ההחלטה להרגם: "אלו שישה חבר'ה שאנחנו הרגנו סתם". אחד המשתתפים בפאנל שאל אותו: "אני לא יודע שזה סתם, אתה יודע את זה?", וברקאי התעקש: "סתם".

פעילי ימין תקפו ברשתות החברתיות את רזי ברקאי וטענו כי הוא "כמו אחרי העזתים" והוסיפו: "הוא קיבל את החיסול יותר קשה מאיסמעיל הניה". רבים מהם הזכירו כי שלושת הבנים של הנייה הינם פעילי הזרוע הצבאית של חמאס.

כאמור, מוקדם יותר חוסלו שלושת בניו של מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה, שלפי מקור ביטחוני היו פעילים בזרוע הצבאית של חמאס. "כלי טיס של חיל האוויר תקפו בהכוונה מודיענית שלושה פעילים צבאיים של ארגון הטרור חמאס בדרכם לבצע פעילות טרור במרחב מרכז רצועת עזה", נמסר מצה"ל. "שלושת הפעילים שהותקפו הינם אמיר הניה, מפקד חוליה בזרוע הצבאית של חמאס, מחמד הניה, פעיל צבאי בארגון הטרור וחאזם הניה, פעיל צבאי נוסף בארגון הטרור. צה"ל מאשר כי הפעילים הם שלושה מילדיו של איסמעיל הניה, ראש הלשכה המדינית של חמאס".

"כל תושבי עזה שילמו מחיר כבד בדם בניהם, כולל אני", הגיב הנייה לידיעה. "מנהיגים פלסטינים לא ייסוגו אם משפחותיהם יהיו מטרות הצבא הישראלי - וההרג לא ישפיע על דרישותינו בשיחות הפסקת האש".

  • עוד באותו נושא:
  • רזי ברקאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully