וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמונות שמזכירות תקופות רעות": חנן בן ארי חושף מה קרה לו בארה"ב

12.4.2024 / 12:14

המוזיקאי חנן בן ארי מסכם את סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית וחושף כי לילה לפני הופעתו בניו יורק, הגיעו ושפכו צבע אדום דמוי דם על דלתות הכניסה של אולם המופעים: "תמונות קשות שמזכירות תקופות רעות. אבל האמת שלא היינו זקוקים לתזכורות"

חנן בן ארי (בווידאו: אלפים קוראים לשחרר את החטופים בהופעה בניו יורק)/יחצ

המוזיקאי חנן בן ארי מסכם את סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית וחושף כי לילה לפני הופעתו בניו יורק, הגיעו ושפכו צבע אדום דמוי דם על דלתות הכניסה של אולם המופעים.

"לילה לפני ההופעה בניו יורק, מישהו הגיע ושפך צבע אדום דמוי דם על כל דלתות הכניסה מבחוץ", כתב. "תמונות קשות שמזכירות תקופות רעות. אבל האמת שלא היינו זקוקים לתזכורות. ברגע שאתה עולה על המטוס, פתאום הכל שוב חוזר לפרופרציות. לא משנה מאיפה באת בישראל, במה אתה מאמין ולמי אתה מצביע. ברגע אחד הכל נהיה פשוט. זה אנחנו מול כל העולם. לא בחרנו בזה, ולא השאירו לנו הרבה ברירות. אנחנו יחד בסיפור הזה. עם ישראל חי. לא יעזור כלום".

עוד כתב: "זאת הפעם הראשונה שאני יוצא מהארץ מאז שהכל התחיל. היתה לי תחושה שאני זקוק רגע להתנתק, לקחת אוויר ולחזור חדש", כתב ברשתות. "מסתבר שאין באמת איך להתנתק, ולהיפך, החיבור שם הרגיש הרבה יותר חזק. אין ציניות כששרים התקווה, אין שמץ גיחוך בהנפת הדגל. הכל מאד פשוט ברור ומואר: אנחנו ישראלים, אנחנו יהודים. פחדתי מאד לחזור להופיע, כל עניין הבמה, המסכים והכפיים היה נראה לי מוזר וחסר קשר למציאות, אבל פתאום שם נפתחה לי שוב התשוקה לשיר עם אנשים, להגיע לרגע הזה שבו הופעה הופכת לטיפול קבוצתי, לתפילת המונים. פתאום באמצע ההופעה בניו יורק נזכרתי איזה פלא זה מוזיקה, ולאיזה גבהים ועומקים היא יכולה לקחת אותך אם רק תיתן לה. אני מרגיש איך כאן בישראל הכל יותר מכווץ ומפוחד ובצדק".

פוסט הסיכום של חנן בן ארי, כולל התמונה של הצבע דמוי הדם:

המוזיקאי חנן בן ארי הופיע בתחילת השבוע בניו יורק במסגרת סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית. מחוץ לאולם הקינגס המפואר התארגנה הפגנה של עשרות פרו-פלסטינים שצעקו Free Palestine וקריאות נוספות. קבוצה של יהודים וישראלים שהיו בהופעה התעמתו עם אותם עשרות מפגינים, הניפו את דגלי ישראל, קראו לעברם קריאות, ושרו "עם ישראל חי" ו"החזירו את החטופים עכשיו". מחוץ לאולם הייתה אבטחה כבדה של שוטרי ניו יורק.

אלפי האנשים בתוך הקהל התרגשו, שרו משיריו של חנן בן ארי וזעקו יחדיו Bring Them Home Now. חנן בן ארי כתב לאחר ההופעה: "לילה יוצא דופן בניו יורק. תודה לכם אחים ואחיות שלנו על התמיכה והאהבה. היו רגעים פלא, והייתה גם שגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully