וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הנחיות פיקוד העורף: המופע של עומר אדם לא יתקיים

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 21:14

עם הטלת הגבלות ההתקהלות בצל החשש מהסלמה, מופעי הענק של הזמר בפארק הירקון לא יוכלו להתקיים במתכונתם המקורית. "פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף והמשטרה, נמשיך להתעדכן מחר ונתפלל שניפגש בהופעות", נמסר מטעם ההפקה

עומר אדם/יחצ

מופע הענק של עומר אדם בפארק הירקון, שאמור להתקיים בימים שני השבוע, לא יוכל להתקיים במתכונתו המקורית - זאת, בעקבות הודעת פיקוד העורף הערב (שבת) על הגבלות התקהלות בצל החשש מהסלמה. ההנחיות תקפות עד ליום שני בערב, ואם תוקפן יוארך - גם קיומה של ההופעה שתוכננה לשלישי עומד בסימן שאלה.

"פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף והמשטרה, נמשיך להתעדכן מחר ונתפלל שניפגש בהופעות", נמסר מטעם הפקת המופע.

לפי התכנון המקורי, ההופעות תוכננו ל-15, 16, 21 ו-25 באפריל.

בהצהרה לתקשורת הערב, מסר דובר צה"ל דניאל הגרי על הגבלות ההתקהלות. "במהלך סוף השבוע קיימנו בצה"ל הערכות מצב להיערכות לתקיפה באיראן", אמר הגרי. "כוחות צה"ל ערוכים חזק מאוד בהגנה ובהתקפה. פיקוד העורף מפרסם הנחיות חדשות בדקות אלה. מערכות החינוך והטיולים לא יתקיימו. החל מעכשיו אין לקיים פעילויות חינוך". עוד נמסר מדובר צה"ל כי באיזורים המוגדרים ירוקים מוגבלת ההתהקלות עד 1,000 אנשים.

הגרי הוסיף: "צה"ל במוכנות מלאה על כלל המערכים שלו, בהגנה ובהתקפה. מערכי ההגנה וההתקפה של חיל האוויר מוכנים בדריכות. אנחנו מקיימים הערכת מצב עם השותפות האסטרטגיות שלנו, בראשן ארה"ב. יש לנו מערך הגנה מצוין, אך ההגנה אינה הרמטית. הקפידו לפעול לפי הנחיות פיקוד העורף. איראן ביצעה היום פעולת טרור כשחטפה אונייה. איראן ממשיכה להסלים את המצב במזה"ת כפי שעשתה לאורך המלחמה".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully