וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית סגל טען שהמתקפה מאירן היא "התפתחות חיובית" וחטף אש

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 8:26

בפוסט שפרסם בנוגע למתקפת הטילים האירנית על ישראל, כתב על המתקפה האירנית: "בניגוד לרבים, בעיניי זו התפתחות חיובית". ברשתות תקפו אותו: "למה הוא עוד מועסק בקשת?", "קראתי 10 פעמים כדי לוודא שאני לא הוזה". גם הכתבת לי נעים עוררה סערה כשכתבה "אין לי כוח למדינה"

בווידאו: עמית סגל מתפרק בשידור חי בעקבות ההודעה על נפילתו של לוחם שלדג יצהר הופמן/חדשות 12

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, מעורר שוב סערה. בפוסט שפרסם בעמוד הטלגרם בנוגע למתקפת הטילים האירנית על ישראל, כתב: "האירוע ההיסטורי של הערב: לראשונה מאז המהפכה האיסלמית בטהרן - עימות ישיר בינם ובינינו. בניגוד לרבים, בעיניי זו התפתחות חיובית".

המשפט האחרון שכתב סגל ("בעיניי זו התפתחות חיובית") עוררה זעם רב ברשתות החברתיות, כאשר היו כאלה שנדהמו מכך שהכתב הבכיר טוען שירי מאסיבי על ישראל הוא "התפתחות חיובית". מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" עינב שיף כתב בהומור: "עמית סגל כפסע מחלוקת בקלאוות". ואילו צייצנית אחרת כתבה: "מאות שיגורים על ישראל זו התפתחות חיובית. כי... מה? זו אופציה להצית מלחמת עולם שלישית ולגרום לך ולשכמותך זקפה רוחנית?".

צייצן נוסף כתב: "בניגוד לרבים אחרים, בעיניי אתה פונדמנטליסט קיצוני שחולה על הריח של נפלם על הבוקר כל עוד הוא משרת את הגאולה". התסריטאי אורי גרוס הוסיף: "למה הטינופת המטונפת עדיין מועסק בקשת?". אחר הוסיף: "קראתי 10 פעמים כדי לוודא שאני לא הוזה".

צייצן נוסף כתב: "המציאות: אנשים מתים, עשרות עצמים מעופפים עם חומר נפץ עושים את דרכם אלינו כדי לפגוע בנו, ועם שלם במוכנות לרדת למקלט. עמית סגל: הידד, התפתחות חיובית". ואילו צייצן נוסף כתב: "אנשים שחוגגים את תקיפת איראן: פעילי חיזבאללה ברובע הדאחייה בביירות, עמית סגל בטלגרם שלו".

כתבת נוספת של חדשות 12 שעוררה מיני-סערה זו לי נעים שכתבה: "אין לי כוח למדינה הזו". פעילי ימין הסתערו עליה וכתבו לה, בין השאר: "ברכות, זכית בציוץ הכי תבוסתני ואומלל אי פעם", "נתבג עדיין פתוח", "חמינאי מחכה לך בזרועות פתוחות", "תבהלה 12".

  • עוד באותו נושא:
  • עמית סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully