וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם לא הצליח להחזיר את הופעתו למועדה המקורי - והיא תיערך בחמישי

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 8:27

לאחר שהמופע של עומר אדם נדחה מהיום ליום חמישי, כעת - משהוסרו בלילה הגבלות פיקוד העורף - ניסו בהפקה שלו להחזיר אותו למועד המקורי, דהיינו היום. בסופו של דבר לא הצליחו והמופע יתקיים בחמישי: "במציאות המשוגעת הזאת אין מה לעשות"

עומר אדם/יחצ

לאחר שעומר אדם ניסה להחזיר את המופע שדחה מיום חמישי למועדו המקורי - הערב - הוא הודיע הבוקר (שני) כי לא הצליח במשימה והמופע יתקיים בסופו של דבר ביום חמישי. "מה לא עשינו? מה לא ניסינו לעשות כדי שהמופע יתקיים היום? אבל במציאות המשוגעת הזאת אין מה לעשות. נאלצים להודיע על דחיית המופע והוא יתקיים ביום חמישי 18.4 בשעה 20:00. שימו לב, כי הכרטיסים אשר קיבלתם בסמס בעת הרכישה תקפים למועד החדש".

ב-1 בלילה פרסם עומר אדם סרטון מפארק הירקון שבו אמר כי הוא מנסה להחזיר את המופע למועדו המקורי, הערב: "יצאו הנחיות חדשות ואנחנו עובדים שכל המופעים יתקיימו כמתוכנן. זה לא תלוי בי, כל דקה משתנה פה הכול. אעדכן בבוקר".

לפי התכנון המקורי, ההופעות תוכננו ל-15, 16, 21 ו-25 באפריל. אלא שלאור המגבלות הקודמות, המופע הראשון בפארק שהיה אמור להתקיים הערב נדחה לחמישי. בחצות, כאמור, שונו המגבלות. "פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף והמשטרה, נמשיך להתעדכן מחר ונתפלל שניפגש בהופעות", נמסר מטעם הפקת המופע לאחר דחייתו.

בתום הערכת מצב הוחלט כי החל מהיום יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. במסגרת השינויים הוחלט על חזרת הפעילויות החינוכיות בכל רחבי הארץ. באזורי הנחיה קו עימות ועוטף עזה יתאפשרו פעילויות חינוכיות בכפוף להגבלות. כמו כן, הוסרה הגבלת ההתקהלות באזורים הנמצאים במדיניות ירוקה.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully