וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה המופע של "המורדים" בישראל "עקב המצב הביטחוני הרגיש"

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 19:57

המופע של "המורדים" שהיה אמור להתקיים ב-25 באפריל בישראל נדחה. בהודעה מטעם ההפקה נמסר: "אנו נאלצים להודיע שמופע האיחוד של 'המורדים' יידחה למועד אחר שיפורסם בימים הקרובים. המופע נדחה עקב המצב הביטחוני הרגיש והלחץ מצד משפחות הכוכבים בארגנטינה

מתוך המופע בישראל "לוקורה" של כוכבי הטלנובולות 19/09/22/דורון פנקס

המופע של "המורדים" בישראל נדחה. בהודעה מטעם ההפקה נמסר: "אנו נאלצים להודיע שמופע האיחוד של 'המורדים' יידחה למועד אחר שיפורסם בימים הקרובים. המופע נדחה עקב המצב הביטחוני הרגיש והלחץ מצד משפחות הכוכבים בארגנטינה, הוחלט להיענות לבקשתם ולהעביר את המופע למועד חדש קרוב שיפורסם בימים הקרובים. כל הכרטיסים שנרכשו למופע ב-25.4.24 בלייב פארק יהיו תקפים למועד החדש, מי שירצה לבטל את הכרטיסים שרכש, יזוכה באופן מיידי".

כוכבי טלנובלת הנעורים הארגנטינית המצליחה (במקור Rebelde Way) שברו קופות כשהגיעו לישראל בשנת 2004: לואיסנה לופילטו, קמילה בורדונבה, פליפה קולומבו ובנחמין רוחאס הופיעו בפני 150 אלף צופים לאורך 17 הופעות בהיכל מנורה. גם אז זה קרה בתקופה בטחונית רגישה, ימי האינתיפאדה השנייה. בכלל, כוכבי הסדרה ידועים כאוהבי ישראל, ותמכו בה לאורך השנים בתקשורת וברשתות.

הפעם היו צפויים להגיע בנחמין רוחאס, פליפה קולומבו, קוקו מאחיו, מיקאלה וואסקס, פרנסיסקו באס, חסמין בקר וורלה, פבלו הרדיה, חורחינה מולו, דייגו גרסיה, דייגו מסגליו ובלן סקאללה. הם יבצעו על הבמה את להיטיהם הגדולים מהסדרה.

המורדים. יאיר דורי,
אוהבי ישראל. כוכבי "המורדים"/יאיר דורי

בנוסף יגיע פירו סאז, שגילם את רוקו בסדרה ומשמש כמנהל האמנותי והמפיק המוזיקלי של המופע. בעשורים האחרונים סאז הוא יוצר ומפיק מוזיקלי מוביל שעובד עם אמנים רבים במוזיקה הלטינית ועוסק במוזיקה להפקות טלוויזיה והצגות. כוריאוגרפית המופע היא חוזפינה אזקורה, שהייתה הכוריאוגרפית המקורית במופע גם לפני 20 שנה.

את המופע מפיקים יאיר דורי, בר רימוני ושוקי גור. מטעם ההפקה נמסר שתזמין למופע מפונים מעוטף עזה ומהצפון על מנת לתת להם הפוגה ולו לרגע בימים הקשים האלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully