וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ניסים ואטורי נתן תעודת הוקרה "בשם הכנסת" לאייל גולן, בכנסת הופתעו

16.4.2024 / 16:53

ח"כ ואטורי הבהיר כי הפרס הוא "בשם כנסת ישראל" על אף שמדוברות הכנסת נמסרה הכחשה גורפת. חבר להקת "אבטיפוס" פנה לואטורי: "הופענו בלי סוף מאז 7 באוקטובר. למה רק אחד נמצא ראוי להוקרה?"

אייל גולן, 16 באוגוסט 2023/‎נתנאל מויאל יחסי ציבור

הזמר אייל גולן קיבל היום מסגן יו"ר הכנסת, ח"כ ניסים ואטורי, תעודת הוקרה על פועלו ותרומתו במלחמת "חרבות ברזל". ח"כ ואטורי הפתיע את גולן במהלך שידור ברדיו ירושלים בעת שהתארח בתכניתו של ירון אילן לשיחה על אלבומו החדש "עם ישראל חי" והעניק לו את התעודה. ח"כ ואטורי אף הבהיר בשידור כי הפרס הוא "בשם כנסת ישראל" על אף שלא הכנסת חתומה על זה אלא רק הוא עצמו.

מהכנסת נמסר בתגובה לוואלה! תרבות כי התעודה אינה מטעם הכנסת.

הפרס אף עורר זעם רב בקרב מוזיקאים רבים שהתנדבו והופיעו ולא קיבלו שום תעודת הוקרה. המוזיקאי אמיר בן דוד, חבר להקת "אבטיפוס", זעם על ההחלטה להעניק את תעודת ההוקרה אך ורק לאייל גולן. "כל המוזיקאים שאני מכיר - כולל גם אני וחברי לאבטיפוס הצנועה אך החמודה - הופיעו בלי סוף הופעות בהתנדבות מאז שבעה באוקטובר. אבל רק אחד נמצא ראוי להוקרה".

חברו ללהקה, הסולן אייל שכטר, הוסיף ופנה לח"כ ואטורי: "אולי תוכל להסביר לאמיר ולאלפי האמנים שהתנדבו למה הם לא הוזמנו לקבל תעודת הוקרה כמו אייל גולן?".

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי כתבה: "היום בהיכל התהילה של נסים ואטורי - אייל גולן. איך אמר קירשנבאום - בכל פעם שנדמה שהגענו לתחתית החבית, נשמעת נקישה מלמטה.ט', מאמינות לך. גם מכנסת ישראל".

גולן כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "חשוב לי לכתוב לכתוב לכם באופן אישי וישיר ממני - כל מה שעשיתי בתקופת המלחמה ואמשיך לעשות זוהי המחוייבות האישית שלי ושל כל חבריי האמנים, שמתנדבים ופועלים ללא הפסקה בשביל לשמח ולחזק את כל המדינה בתקופה הקשה שאנחנו עוברים. אני מודה לח"כ ואטורי על הכוונה הטובה, אבל מבחינתי ההוקרה היחידה שקיימת בכל החודשים האלו היא אך ורק לגיבורים שלנו, לחיילים שלנו, הסדירים והמילואים, אלו שנלחמים גם ברגעים אלו ואלו שאיבדו את חייהם עבורנו, בזכותם אנחנו כאן".

ח"כ ואטורי מסר בתגובה: "אני מעניק את התעודה כהערכה על התנדבות למען חיילי צה"ל כסגן יו"ר הכנסת. אני בתפקיד רשמי בכנסת ומייצג אותה. כשערכתי את הטקס בכנסת קיבלתי הנחיות ותיקונים כי הטקס רשמי כלשון אגף הטקסים. אף הונחיתי להוסיף את המילה 'הכנסת' מתחת לסמל כי מדובר בארוע רשמי. אני חתום על התעודה ואף כתוב בראשה סגן יו"ר הכנסת ח"כ ניסים ואטורי. אף ביקשו שאדפיס את התעודות מחדש, לאחר שהיה חסר הסמל של הכנסת מפני ומדובר באירוע רשמי ובגלל טעות שלא עמדה בדרישות מחלקת הטקסים ותקנון הכנסת. חבל שיש כאלה שמצאו לנכון לתקוף ולחפש שטויות ובכך לפגוע בתרומות וברווחת חיילי צה"ל".

ח"כ ואטורי, למה דווקא אייל גולן מקבל תעודת הוקרה ולא מאות אמנים אחרים שהופיעו בלי הרף מאז 7 באוקטובר?

"התעודה הוענקה ל-28 אנשים שתרמו, מתחתונים ועד רחפנים לחיילים, בישלו, התנדבו וכו'. אני הענקתי למי שהיה שותף לפעילות החמ"ל שלי. בשלב הבא אנחנו נעניק לכאלה שתרמו המון, שרו, בישלו וניהלו חמ"לים מאוד חזקים, שלא היו קשורים דווקא לחמ"ל שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully