וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דימיתי שהזמן עמד מלכת": השיר החדש של נורית גלרון

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 9:35

נורית גלרון מוציאה היום שיר חדש במסגרת פרויקט "החדר הסודי" של אודי תורג'מן. לשיר קוראים "הנשכחות" ובפרויקט שלו, הכולל 22 שירים, משתתפים גם ברי סחרוף, רבקה זהר ועוד. ביולי תחגוג גלרון 40 שנה ל"נגיעה אחת רכה" עם 2 מופעים גדולים

נורית גלרון מוציאה היום שיר חדש במסגרת פרויקט "החדר הסודי" של אודי תורג'מן. לשיר קוראים "הנשכחות" שאת מילותיו כתבה לאה גולדברג ותורג'מן הלחין. בפרויקט שלו, הכולל 22 שירים, משתתפים גם ברי סחרוף, רבקה זהר, שי צברי, פבלו רוזנברג, ארקדי דוכין ועוד רבים וטובים.

נורית גלרון מסרה: "אודי תורג'מן היה הקלידן שלי לפני כ-30 שנה. הוא הציע לי להשתתף בפרויקט עם השיר של לאה גולדברג 'הנשכחות' שכאילו נכתב היום. כמו בשורה 'שולחן לבן ערוך לסעודה' - אותו שולחן בככר שמחכה לשובם של החטופים".

המפיק והמלחין אודי תורג'מן, יזם הפרויקט, מסר: "נורית הגיעה אלי עם הטקסט האלמותי והכל כך אקטואלי של לאה גולדברג כאילו לא עברו עשרות שנים מאז שנכתב והביאה לתוך הלחן שלי עולם ומלואו של רגש כמו שרק נורית יודעת". עם הפרויקט ישוחרר גם פודקאסט יחודי ובו חיבור של אודי עם חלק ממשתתפי הפרויקט - שיחות אחד על אחד עם האמנים שמדברים על מוזיקה, יצירה והחיים. בסוף כל פודקסט תבוצע גרסה מיוחדת של השיר המשותף לייב באולפן.

נורית גלרון תציין 40 שנה לאלבום "נגיעה אחת רכה" עם שני מופעים גדולים:

5.7 אמפי שוני - אורח: הראל סקעת

27.7 קו רקיע ת"א - אורח: גידי גוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully