וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמרמורת: דוד ושרון קוניו שנחטפו לעזה תועדו בקהל התוכנית של עדי אשכנזי

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 22:47

שרון ודוד קוניו, שנחטפו לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, תועדו בקהל התוכנית של עדי אשכנזי בקשת 12 ששודרה הערב בערוץ. דוד קוניו עדיין חטוף ברצועת עזה בעוד ששרון שוחררה עם שתי התאומות הקטנות שלהם אמה ויולי

שרון אלוני-קוניו ששוחררה עם בנותיה משחזרת את השבי בעזה/רויטרס

צמרמורת: שרון ודוד קוניו, שנחטפו לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, תועדו בקהל התוכנית של עדי אשכנזי בקשת 12 ששודרה הערב בערוץ. התוכנית צולמה לפני כשנה. דוד קוניו עדיין חטוף ברצועת עזה בעוד ששרון שוחררה עם שתי התאומות הקטנות שלהם אמה ויולי אחרי 52 יום בשבי חמאס.

מי שהבחינה בשניים בקהל הייתה כתבת כאן 11 הדס גרינברג שכתבה בטוויטר: "מזפזפת, עוצרת בעדי אשכנזי ואז המצלמה לרגע עוברת בקהל ומופיע שם לפתע דוד קוניו, החטוף בעזה לצד שרון רעייתו ששוחררה מהשבי עם התאומות. צמרמורת. על החיים שלפני ואיפה הוא עכשיו כשמשודרת הקומדיה הזו. טרגדיה".

דוד קוניו שרון. קשת 12, צילום מסך
דוד ושרון קוניו/צילום מסך, קשת 12

בריאיון שהעניקה לרויטרס עם שובה מהשבי סיפרה שרון כי הופרדה מבן זוגה שלושה ימים לפני ששוחררה לצד בנותיה. "התחננתי בפני דוד שלוש שעות שלא ילך, הייתי שבורה ולא ידעתי איך אני אהיה בלעדיו", אמרה. "אמרתי 'בוא נשלח את הבנות, יש לנו משפחה, תן לי להישאר איתך', אבל זו לא הייתה אופציה. מאז אני לא יודעת מה איתו. הילדות קרועות, אני קרועה, זה הבן זוג שלי 10 שנים, החצי השני שלי, אהבת חיי. זה האבא של הילדות שלי שכל הזמן שואלות 'איפה אבא?'. אני צריכה להסביר להן שהוא עוד שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully