וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכה טוסיה, גיבורת הסדרה "אסירות" (כאן 11), מתה בגיל 30

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 8:44

טוסיה, אשר תועדה בסדרת הדוקו "אסירות", הלכה לעולמה בגיל 30 ליד התחנה המרכזית בתל אביב, כשהיא חסרת בית וחולה. יוצרת הסדרה ספדה לה: "ללוות את מלכה ולהתאהב בה זה קל כל-כך. לדעת בכל רגע ורגע שאין לה באמת סיכוי, שהסוף שלה קרוב ואכזרי, פשוט ריסק לנו את הלב"

מלכה טוסיה, אסירות. אביגיל שפרבר, באדיבות כאן 11,
מלכה טוסיה/אביגיל שפרבר, באדיבות כאן 11

מלכה טוסיה, אשר תועדה בסדרת הדוקו "אסירות", הלכה לעולמה בגיל 30 ליד התחנה המרכזית בתל אביב, כשהיא חסרת בית וחולה. טוסיה נקברה אתמול בבית העלמין בטבריה. הסדרה עקבה אחרי ארבע אסירות בכלא נווה תרצה אשר נולדו לבית אלים ושהחיים הובילו אותם - כמעט בלית ברירה - לגורל של סמים, אלימות ומאסר.

יוזמת ויוצרת הסדרה אושרית נברה ספדה לה בפוסט מרגש בפייסבוק: "כותבת בדמעות. זהו. תמו ונשלמו ימי חייה הקצרים והכואבים של מלכה טוסיה. שקופה גם במותה, מלכה זכתה להיקבר בסביבת אמה בבית-העלמין בטבריה. ילדה שנולדה לחיים אבודים, לתא משפחתי לא מתפקד, לבית לא בטוח, להורות לא מגוננת. שראתה כל כך הרבה דברים שילדה לא צריכה לראות, שחוותה כל-כך הרבה דברים שילדה לא צריכה לחוות, שגדלה והיתה חכמה כל-כך וטובת-לב ומלאת חמלה, ואז מתה לבד ברחוב בתחנה המרכזית, חולה ומותשת.

"את מלכה פגשתי בנווה תרצה בעת צילומי הסדרה 'אסירות'. מרגע שפגשנו אותה הבנו שהיא הולכת להמיס לבבות ושאף צופה לא תוכל להישאר אדישה אליה. מלאת כריזמה, שופעת חכמה, טובת עיניים ובעלת חיוך רחב, מלכה כבשה את המסך ואת הלב. הילדה השקופה, הנערה השקופה, האישה השקופה, הנרמסת, סיפרה לנו כמה שקשה לה, כמה שעצוב לה, כמה שכואב. שיתפה אותנו בכמה שהיא רוצה להצליח, לצאת מזה, וכמה שהיא מפחדת. ללוות את מלכה ולהתאהב בה זה קל כל-כך.
לדעת בכל רגע ורגע שאין לה באמת סיכוי, שהסוף שלה קרוב ואכזרי, פשוט ריסק לנו את הלב".

"כל-כך קיווינו, כל-כך פחדנו, כל-כך עצוב לנו מאז הידיעה על מותה. כל צוות הסדרה ואני רצינו לתת למלכה את ההזדמנות להיראות, להישמע. לתת לצופות ולצופים להכיר את האישה הנהדרת הזאת, לשבור את השקיפות שהיתה נחלת חייה המיוסרים ולתת לה להפציע על המסך במלוא תועפות הכריזמה והחכמה שהיו בה. גם במותה אני אשמח אם נעזור למלכה לא להיות שקופה, אם ניתן לה רגע של הנצחה מכובדת. מלכה, אני מבקשת סליחה, הגיע לך יותר. זה אנחנו שלא ראינו ולא שמענו ולא היה לנו אכפת. נוחי בשלום, סופסוף, הגיע הזמן. יהי זכרך מהפכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully