וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהיתי מה עלה בגורל הצופים": כשעדי אשכנזי גילתה את החטוף בקהל תכניתה

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 10:02

לאחר שהתברר ששרון ודוד קוניו, שנחטפו לעזה ב-7 באוקטובר, תועדו בקהל התוכנית של עדי אשכנזי בקשת ששודרה אמש, הגיבה לכך הקומיקאית: "מייחלת ומתפללת לשובו של דוד ולשובם של 132 חטופות וחטופים נוספים ששבויים בעזה כבר 193 ימים, וחיים בליבנו מאז"

שרון אלוני-קוניו ששוחררה עם בנותיה משחזרת את השבי בעזה/רויטרס

אמש התברר ששרון ודוד קוניו, שנחטפו לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, תועדו בקהל התוכנית של עדי אשכנזי בקשת 12 שצולמה לפני כשנה ושודרה אתמול בערוץ. דוד קוניו עדיין חטוף ברצועת עזה בעוד ששרון שוחררה עם שתי התאומות הקטנות שלהם אמה ויולי אחרי 52 יום בשבי חמאס.

לאחר הפרסום ברשתות ובוואלה, הגיבה עדי אשכנזי לנושא וכתבה הלילה בחשבון האינסטגרם שלה: "בשנה שעברה, כשיצאתי ביום האישה ב-8 במרץ 2023 לסיבוב הופעות לנשים בלבד ב-12 יישובים, מכפר בלום עד אילת, חשבתי שאני פותחת מסורת וכל שנה במרץ אטייל ואתחבק עם נשות הארץ. כמה עצוב ששנה אחרי, לא ניתן היה לקיים את המסע כמתוכנן, כי בכפר בלום חיים תחת אש ואנשי קרית שמונה יהיו מפונים מהבתים שלהם לטבריה, ולא תוכל להתקיים שוב הופעה לאנשי עוטף עזה כי הם קורבנות למתקפה מזעזעת שנעקרו מבתיהם, בהקשרים מחרידים שונים".

"לקראת השידור של שני חלקי הספיישל השבוע בקשת, כשסיימנו לערוך ביד רועדת את ההופעה שהייתה באשכול (ב-21.3.23) שאלנו את עצמנו מה עלה בגורל הקהל. ואכן, בשידור צופים רבים זיהו בקהל את דוד קוניו ששבוי כבר יותר מחצי שנה בעזה, ולצידו יושבת מחויכת שרון, אשתו, שחזרה משבי חמאס עם שתי בנותיהן התאומות בנות השלוש, אמה ויולי אחרי 52 ימים ולילות בשבי. אני מייחלת ומתפללת לשובו של דויד ולשובם של 132 חטופות וחטופים נוספים ששבויים בעזה כבר 193 ימים, וחיים בליבנו מאז ועד שנראה אותם על אדמתנו".

דוד קוניו שרון. קשת 12, צילום מסך
דוד ושרון קוניו/צילום מסך, קשת 12

בריאיון שהעניקה לרויטרס עם שובה מהשבי סיפרה שרון קוניו כי הופרדה מבן זוגה שלושה ימים לפני ששוחררה לצד בנותיה. "התחננתי בפני דוד שלוש שעות שלא ילך, הייתי שבורה ולא ידעתי איך אני אהיה בלעדיו", אמרה. "אמרתי 'בוא נשלח את הבנות, יש לנו משפחה, תן לי להישאר איתך', אבל זו לא הייתה אופציה. מאז אני לא יודעת מה איתו. הילדות קרועות, אני קרועה, זה הבן זוג שלי 10 שנים, החצי השני שלי, אהבת חיי. זה האבא של הילדות שלי שכל הזמן שואלות 'איפה אבא?'. אני צריכה להסביר להן שהוא עוד שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully