וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם התאונה נגרמה בגלל אמו של החטוף, היא פושעת": ההתבטאות המקוממת של ינון מגל

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 12:17

ינון מגל תקף בחריפות בתוכניתו עם ברק סרי ב-103fm את עינב צנגאוקר, אמו של החטוף מתן צנגאוקר, וכינה אותה "פושעת", בהתייחס לתאונת הדרכים הטרגית שהתרחשה בכביש 1 בשישי. ברק סרי רתח מזעם: "בושה וחרפה, שפל המדרגה. אתה עושה מניפולציה"

עינב צנגאוקר, אמא של מתן צנגאוקר החטוף בעזה, בהפגנה בקפלן/ניב אהרונסון

עימות חריף נרשם הבוקר (ראשון) בין ינון מגל לברק סרי ברדיו 103fm לאחר שמגל אמר בשידור כי אם אכן בגלל הפגנת משפחות החטופים בסוף השבוע קרתה התאונה שגרמה למותם של שוטר ומתנדב - אזי עינב צנגאוקר, אמו של החטוף מתן צנגאוקר, שהשתתפה בהפגנה "היא פושעת".

השניים שוחחו על ההפגנה ועל התאונה, וברק סרי אמר בשידור שצגאוקר עצרה שם את התנועה במחאה נגד הממשלה. "אם זה גרם למותם של שני אנשים, אז היא פושעת", אמר מגל. סרי הגיב בכעס: "ינון מגל טוען שעינב צגאוקר, אמא של חטוף, היא פושעת. שפל המדרגה. בושה, תחזור בך, תתבייש. מה הייתה עושה עם הילדים שלך היו בעזה?! אף אחד לא רוצה לדבר איתה".

ינון מגל לא חזר בו: "אם בגלל ההפגנה הזו, שהיו שם מעט משפחות אגב, וזה גרם למותם של שני אנשים, מי שהיה שם הוא פושע".

מטעמה של עינב צנגאוקר נמסר: "ינון מגל צריך להתבייש, השופר של ראש הממשלה מנסה להשתיק אותי. אני מציעה לו להסתתר בבית אחרי שבייש את עצמו וקרא למשפחות חטופים פושעות. מעניין אם הילדים שלו היו חטופים בעזה האם הוא היה ממשיך להיות הצינור של נתניהו. לפי הלוגיקה של ינון, אם אני פושעת אז נתניהו רוצח במכוון את החטופים, רק שאת זה הוא לא יגיד בשידור".

  • עוד באותו נושא:
  • ינון מגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully