וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופי "משפחת סימפסון" המומים: הסדרה "הרגה" דמות שהופיעה בה 34 שנים

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 9:39

הסדרה הוותיקה והאהובה "משפחת סימפסון" זימנה לצופיה הפתעה עצובה במיוחד כש"הרגה" דמות שהופיעה בה יותר מ-34 שנים. אז במי מדובר?

האם משפחת סימפסון חזתה את בחירתו של דונלד טראמפ?/סיפור בדקה

הסדרה הוותיקה והאהובה "משפחת סימפסון" זימנה לצופיה הפתעה עצובה במיוחד כש"הרגה" דמות שהופיעה בה יותר מ-34 שנים, עוד מהפרק הראשון ששודר בדצמבר 1989.

הדמות שהלכה לעולמה היא לארי, דמות קבועה בבר של מו, שישב תמיד לצד חברו סאם. לארי לא דיבר הרבה לאורך 34 השנים שבהן הופיע בסדרה. אחת הפעמים היחידות שבהן כן דיבר הייתה בעונה השנייה כשצעק לעבר מארג' "מי זאת החתיכה הזו?".

בפרק האחרון ששודר ביום ראשון הלך, כאמור, לארי לעולמו. הומר לצד חבריו הקבועים בבר של מו, לני וקארל, יצאו למסע ופיזרו את אפרו של חברם מהבר. וזאת לאחר שהם עצמם הבינו שהם לא ממש מכירים את חברם מהבר כשנתקפו רגשות אשם לאחר שאמו של לארי סיפרה להם שהוא ראה בהם את החברים הכי טובים שלו. בפרק המרגש הם למדו דבר או שניים על עצמם וגם על מוסד החברות.

לארי, הדמות שהלכה לעולמה בסדרה משפחת סימפסון. מתוך משפחת סימפסון, צילום מסך
לארי, שני משמאל/צילום מסך, מתוך משפחת סימפסון

מעריצי הסדרה הוותיקים היו בהלם מהאובדן. "הרגע גיליתי שהם הורגים את לארי ב'סימפסון'. אני צריך רגע," כתב אחד הגולשים ברשת. אחר הוסיף: "אני לא מאמין שהם הרגו את לארי. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully