וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חזה חשוף, חיתול וקביים: הריאיון הביזארי של האישה שהטרידה את אלק בולדווין

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 13:19

לאחר שבסוף השבוע פורסם סרטון של מפגינה פרו-פלסטינית מתעדת את עצמה כשהיא מטרידה את השחקן ההוליוודי אלק בולדווין, היא התראיינה לתוכניתו של פירס מורגן. סמכו עלינו, ריאיון הזוי כזה עוד לא ראיתם

לאחר שבסוף השבוע פורסם סרטון של מפגינה פרו-פלסטינית מתעדת את עצמה כשהיא מטרידה את השחקן ההוליוודי אלק בולדווין בבית קפה בניו יורק ודורשת ממנו ללא הרף להצהיר "לשחרר את פלסטין" - אמש היא התראיינה לתוכניתו של פירס מורגן. הריאיון הביזארי עורר המון תגובות והפך לוויראלי, הן בגלל דברים שהיא אמרה והן בגלל הדרך שבה היא נראתה.

המפגינה, שמכנה את עצמה "קראקהד ברני" ומגדירה את עצמה אקטיביסטית ואמנית, צבעה את פניה בצבע לבן עם אודם בצבע אדום בוהק. היא לבשה פאה בלונדינית מרושלת, משקפי שמש גדולים, חשפה את החזה שלה, עטתה סד צוואר לבן ואחזה בקביים. בנוסף היא לבשה חיתול (!). היא סירבה בתוקף לומר מדוע היא התנגחה עם אלק בולדווין אך לא הפסיקה לצעוק ולקלל, כולל את פירס מורגן עצמו.

מורגן שאל אותה על העימות שלה עם בולדווין בבית הקפה, בו צילמה את עצמה כשהיא דורשת מהשחקן לומר "לשחרר את פלסטין" עד שהשחקן העיף מידה את הטלפון הנייד. ברני צרחה שבולדווין הוא זה שתקף אותה והיא למעשה הקורבן. "אתה רואה את הנזק שאלק עשה לי?!", צרחה והצביעה על הקביים שלה. "תסתכל על הזרועות שלי, תסתכל על הצוואר שלי. גבר לבן תקף אותי!".

האישה שהטרידה את אלק בולדווין מתראיינת לתכנית של פירס מורגן. יוטיוב, צילום מסך
האישה שהטרידה את אלק בולדווין מתראיינת לתכנית של פירס מורגן/צילום מסך, יוטיוב

לאחר שמורגן אמר לה שהיא אינה נכה, היא כינתה אותו "עוד שטן לבן" והמשיכה להשתולל ולצרוח עד שהפאה שלה עפה. לאחר מכן המשיך מורגן ושאל אותה מדוע הטרידה את בולדווין. "אתה הגבר הלבן השלישי שמכה אותי השבוע. הראשון היה בולדווין, השני היה החבר הלבן שלי שנתן לי מכות רצח ועכשיו אתה שמשפיל אותי בשידור". בהמשך היא החלה לאכול במהלך הריאיון, העמידה פנים שהיא בוכה וטענה שהיא קורבן תוך שהאוכל נופל על פניה והחזה שלה.

בתיעוד שפורסם לפני כמה ימים נראה השחקן כשהוא עומד בתור לקנות קפה ומשוחח בטלפון. "אלק, תוכל בבקשה לומר 'לשחרר את פלסטין' פעם אחת?", היא אמרה לו. בולדווין, 66, ניסה להוציא אותו מהמקום ללא הצלחה, בעוד שהיא המשיכה להטריד אותו. "תגיד 'לשחרר את פלסטין' רק פעם אחת ואני אעזוב אותך בשקט. נשבעת".

המפגינה, המוכרת מנסיונותיה לקיים ראיונות פרובוקטיביים, אף הוסיפה בהמשך קללות נגד ישראל והציונות ("שתזדיין ישראל, שתזדיין הציונות") וגם הטרידה את השחקן בהתייחסה לתביעה הפלילית נגדו בפרשת הירי הקטלני על סט סרטו "RUST" שבעקבותיו נהרגה צלמת. "למה הרגת את האישה הזאת?", שאלה אותו. "רצחת ולא קיבלת שום עונש מאסר".

בסרטון נראה עובד של בית הקפה מנסה להרגיע את המפגינה ללא הצלחה ובולדווין מבקש ממנו להזמין משטרה. הסרטון מסתיים בצורה פתאומית לאחר שבולדווין מעיף את הטלפון מידה של המפגינה לאחר שתיעדה הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully