וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל ועמית סגל הגנו על הביקורים אצל מחבלי הנוח'בה: "ילבינו הכול בשביל ביבי"

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 15:28

החלטת הקבינט לאפשר ביקורים אצל מחבלי הנוח'בה עוררה סערה, אך מגל וסגל הגנו על ההחלטה וחטפו אש: "הנכונות של מגל להתפוצץ בזינוק עם סלטה לאחור על כל רימון של ראש ממשלת הטבח זה מנפלאות הביביזם המובס", "רק תדמיינו שראש הממשלה היה בנט או לפיד"

מהמנהרה בחאן יונס למתקן שב"כ: חקירת מחבל נוחבה/שב"כ

ההחלטה שקיבל אתמול קבינט המלחמה המורחב לאפשר למשקיפים בריטים לקיים ביקורים אצל אסירי הנוח'בה שכלואים בישראל עוררה כצפוי סערה גדולה. בימין תקפו בצורה חריפה את ראש הממשלה נתניהו וטענו כי הוא מנהיג רופס וחלש.

מי שבאופן לא מפתיע יצאו להגנתו של נתניהו היו שני העיתונאים ינון מגל ועמית סגל שהסבירו מה עומד מאחורי ההחלטה, ונדמה כאילו תודרכו על ידי אותו "גורם בכיר" בממשלה. "הסיפור עם ביקורי הנוחבה ממש לא כצעקתה - מדובר בדגימה אקראית, חלקה בווידאו, של תנאי עצורי הנוחבה כדי להפריך טענות כוזבות שעשו דרכן ל-ICC (בית הדין בהאג - ו"ת) על תנאי מעצרם של הרוצחים", כתב סגל. מגיש "הפטריוטים"

ינון מגל הוסיף: "הביקור הסמלי אצל הנוחבות הכרחי כדי למנוע חקירה בריטית מוטה עם מסקנות שיועברו לבית הדין בהאג, בזמן שאיום מעצרים מרחף מעל ראשי המדינה והצבא. אף אחד לא מקל את תנאי המאסר של חלאות האדם האלה. מה שאושר הוא ארוע סמלי (חלקו בוידאו) כדי למנוע נזק גדול. אפשר תמיד להיות צודקים עד מחר, אבל רצוי גם להיות חכמים מדי פעם. בן גביר עשה שוב סיבוב על נתניהו לקול מצהלות השמאל".

ברשתות החברתיות מיהרו כמובן לתקוף את מגל וסגל ולטעון שהם יגנו בכל מחיר על נתניהו, גם כשההחלטות שלו קיצוניות ובלתי סבירות. "עכשיו הכל מובן, אם זה משרת נתניהו גם הנוחבות יקבלו ביקור", כתב אחד הצייצנים. "אוקי. לא כצעקתה. עכשיו עצמו עיניים ותדמיינו שלראש הממשלה קוראים בנט. או לפיד (טפו)", כתב בציניות בן כספית.

צייצן אחר כתב: "הנכונות של מגל להתפוצץ בזינוק עם סלטה לאחור על כל רימון וכל תבוסה של ראש ממשלת הטבח זה מנפלאות הביביזם המובס. לפנתאון". גולש אחר הוסיף: "ביקור סמלי. מתקפה איראנית סימלית. מזוודות כסף סמליות לחמאס. שחרור סמלי של סינוואר. העלאות מחירי חשמל סמליות. העלאה סמלית של מוצרי החלב. העלאה סמלית של מחירי הדלק".

צייצן נוסף כתב: "סגל ומגל ילבינו כל דבר בשבילו, זה לא להאמין. אם זה היה כל אחד אחר היו מקציפים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אחד העיתונאים המקורבים ביותר לנתניהו, שמעון ריקלין, דווקא בחר לצאת למתקפה נגד הממשלה בעקבות אותה החלטה: "הביקור אצל הנוחבות. ההודעה על ויתור נוכחות במסדרון נצרים. ההסכמה שהעזתים יחזרו לצפון הרצועה. הפסקת המלחמה במקרה של הסדר. ההמתנה של צהל להוראה להתחיל לפעול ברפיח. האם האיום בצווי מעצר מהאג משפיע על קבלת ההחלטות של נתניהו והממשלה? מתי עולים להתקפה במקום להתקפל שוב ושוב??".

אמש אישר קבינט המלחמה המורחב את הצעת ראש הממשלה לאפשר לשני משקיפים בריטים לבצע ביקור מדגמי אצל כמה מאסירי הנוח'בה שכלואים בישראל. הביקורים יתקיימו בליווי שופט ישראלי וישראל תאשר מראש את זהות המשקיפים.

בכיר ישראלי ציין כי ישראל לא מסכימה לאפשר ביקורים של הצלב האדום אצל אסירי הנוח'בה כל עוד אין ביקורים דומים אצל החטופים שמוחזקים בעזה. רוב שרי הקבינט הצביעו בעד הצעת נתניהו. השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' הצביעו נגד.

הבכיר ציין כי המהלך יתבצע לבקשת ממשלת בריטניה כדי להבהיר שישראל אינה מפרה את הדין הבינלאומי בכל הנוגע לכליאת אסירי הנוח'בה. הבריטים ביקשו לקיים את הביקורים כחלק מהליך שנועד לקבוע האם יש הצדקה להטיל אמברגו נשק על ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully