וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו בשידור חי: התיעוד המטריד של גבר שנשך אוזן של ילד מעורר סערה בעולם

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 12:00

בסוף השבוע האחרון, במהלך שידור ברשת BBC של תחרות הסנוקר העולמית, שודר לפתע תיעוד מטריד ומעורר דאגה שבו נראה גבר נושך את תנוך אוזנו של ילד קטן. טיב היחסים בין הגבר לילד לא ידוע. המשטרה פתחה בחקירה

בסוף השבוע האחרון, במהלך שידור ברשת BBC של תחרות הסנוקר העולמית, שודר לפתע תיעוד מטריד ומעורר דאגה שבו נראה גבר נושך את תנוך אוזנו של ילד קטן. טיב היחסים בין הגבר לילד לא ידוע, וברגע שהשניים הבחינו במצלמות שמכוונות אליהם, הילד חייך ונופף למצלמה - כמו גם הגבר שעמד לצדו. התיעוד הפך במהרה לוויראלי והוא הופץ במהרה בכל הרשתות החברתיות. במשטרה הודיעו כי נפתחה חקירה בנושא.

"אתמול התקבלה אצלנו הודעה ובה הסרטון שמופץ ברשתות החברתיות המציג גבר וילד במגרש שבשפילד. אנחנו מודעים לצילומים והמשטרה תבדוק את הנושא", נמסר מטעם דוברות המשטרה.

גולשים רבים ברשתות החברתיות הביעו את דאגתם מהמקרה המוזר והמקריפ: "בבקשה תעשו כל מה שאתם יכולים כדי לחקור את זה", כתב אחד. אחר הוסיף: "זה מגעיל לחלוטין. אני מקווה שייעשה משהו בעניין הזה בהקדם האפשרי". גולש אחר פנה למשטרה ודחק בהם לפעול: "זה טוב ויפה שאמרתם שקיבלתם דיווח אבל האם אתם פועלים כבר? זו הרי לא התנהגות רגילה כלפי ילד, אפילו אם זה הילד שלו". גם באליפות הסנוקר התייחסו לסרטון המוזר כשהבהירו שהנושא נמצא תחת חקירת משטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • סנוקר
  • bbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully