וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי שומר: "מה שקורה בעזה מחריד אבל זה לא בסדר לשנוא מישהו כי הוא יהודי"

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 8:57

אחרי שהותקפה בגלל תמיכתה הבלתי מסויגת בישראל, מבהירה השחקנית והקומיקאית את עמדותיה: "אני לא מסכימה עם שום דבר שנתניהו עושה. גם הישראלים שאני מכירה מרגישים כמוני. הגענו למצב שבו אי אפשר לדבר בשם יהודים אחרים מבלי שאנשים ירגישו שזה מתנגש עם מה שקורה בעזה"

אחרי שהותקפה בגלל תמיכתה הבלתי מסויגת בישראל, מבהירה השחקנית והקומיקאית איימי שומר בריאיון למגזין "וראייטי" את עמדתה בנוגע למלחמת ישראל וחמאס, היהדות ונתניהו. "אני לא מסכימה עם שום דבר שנתניהו עושה. גם הישראלים שאני מכירה מרגישים כמוני. כמובן שמה שקורה בעזה הוא מזעזע, מחריד ולא הגיוני. עם זאת, אני לא חושבת שזה בסדר לשנוא מישהו בגלל שהוא נולד יהודי. הגענו למצב שבו אתה לא יכול לדבר בשם יהודים אחרים מבלי שאנשים ירגישו שזה מתנגש עם מה שקורה בעזה".

איימי שומר , פברואר 2024. Todd Owyoung/NBC via Getty Images, עיבוד תמונה
איימי שומר/עיבוד תמונה, Todd Owyoung/NBC via Getty Images

איימי שומר היא שחקנית וקומיקאית אמריקאית יהודיה. מאז 7 באוקטובר היא משתתפת בהפגנות בעד ישראל ומשתפת פוסטים רבים בנושא. לפני כמה חודשים היא כתבה באינסטגרם: "יהודים הם הקבוצה היחידה שלא מורשית להגן על עצמה. אין לזה קשר לכיבוש. חמאס לא רוצה לסיים את הכיבוש. הם רוצים להשמיד את ישראל. הם ממומנים על ידי איראן שמנסה לחבל בהסכמי השלום".

באוקטובר 2023 היא חתמה לצד מאות שחקנית ואנשי בידור מהוליווד על מכתב פתוח לנשיא ביידן שבו קראו לשחרור החטופים המוחזקים על ידי חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully