וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"הכניע" את מחבלי הנוח'בה: הלהיט של מני ממטרה "עינה" פרו-פלסטינים בארה"ב

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 10:52

להיט הילדים של הקומיקאי וכוכב הילדים מני ממטרה התנגן בעוצמה בימים האחרונים מול מפגינים פרו-פלסטינים שהפגינו באוניברסיטת UCLA. צפו

שיר של מני ממטרה/יחצ

אחרי שהושמע במשך שעות בתחילת המלחמה למחבלי הנוח'בה שנלכדו בישראל, הלהיט של מני ממטרה מכה שנית - והפעם נגד המפגינים בקמפוס בקליפורניה. להיט הילדים של הקומיקאי וכוכב הילדים מני ממטרה התנגן בעוצמה בימים האחרונים מול מפגינים פרו-פלסטינים שהפגינו באוניברסיטת UCLA - כך עולה מסרטונים רבים שרצו ברחבי הרשת. מתברר שישראלים ויהודים אמריקאים החליטו להשתמש באותה שיטה שבה "הוכנעו" מחבלי הנוח'בה כדי "לענות" ולהטריל את המפגינים האנטי-ישראלים כשהשמיעו להם את השיר של מני בריפיט. צפו למעלה.

זמן קצר אחרי 7 באוקטובר רץ ברשתות תיעוד שבו נראים מחבלים מחמאס קשורים בידיהם, ברגליהם ובעיניהם - ויושבים על הארץ כאשר מתנגן להם שיר של "מני ממטרה" במשך שמונה שעות ברציפות. כוכב הילדים מני ממטרה (מני צוקרל) עצמו הגיב אז ברשתות לתיעוד המדהים כשכתב: "לא יודע אם זה אמיתי אבל לשיר קוראים ממטרה עם מטרה. כולם כאן מטרות אז קדימה". אנשים שהעלו את הסרטון לרשתות החברתיות עדכנו כי מדובר בסרטון אמיתי לגמרי וכי המוזיקה לא הולבשה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully