וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אישה מושכת!": הסטוקרית האמיתית מ"אייל קטן" מאיימת על נטפליקס

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 23:21

האישה שנחשבת כמקור ההשראה לדמות הסטוקרית בסדרה המצליחה של נטפליקס "אייל קטן" מאיימת לתבוע את ענקית הסטרימינג בגין האופן שבו הוצגה בסדרה

קויק: טריילר לסדרה "אייל קטן"/נטפליקס

האישה שנחשבת כמקור ההשראה לדמות הסטוקרית בסדרה המצליחה של נטפליקס "אייל קטן" מאיימת לתבוע את ענקית הסטרימינג בגין האופן שבו הוצגה בסדרה.

הסדרה "אייל קטן" מבוססת על סיפורו האמיתי של היוצר והכוכב הסקוטי ריצ'רד גאד, 34, אשר עבר הטרדה על ידי אישה אובססיבית שאותה מגלמת בסדרה השחקנית ג'סיקה גאנינג. בסדרה גאנינג מגלמת את הסטוקרית שהפכה את חייו של דוני דאן (גאד) לגיהינום לאחר שהיה נחמד אליה והציע לה תה בבר לונדוני שבו עבד. גאד טען כי עשה מאמצים רבים להסתיר את זהותה של האישה שהטרידה אותו בחיים האמיתיים, ואף התחנן בפני המעריצים שלא ינסו לחפש אותה. עם זאת, האישה המכונה "מרתה מהחיים האמיתיים" נחשפה כפיונה הארווי - סקוטית שעברה ללונדון.

אייל קטן מרת'ה האמיתית וריצ'רד גד. נטפליקס,
גד ופיונה/נטפליקס

הארווי, שמכחישה בתוקף שהטרידה את ריצ'רד גד, מאיימת כעת לתבוע את נטפליקס. בשיחה עם כלי תקשורת בסקוטלנד אמרה: "אני עורכת דין מצליחה מאוד ואני מתכננת לייצג את עצמי בבית המשפט. יש לי זיכרון צילומי והייתי הסטודנטית הכי מצליחה". בנוסף מלינה הארווי על האופן שבו היא מוצגת לכאורה בסדרה מבחינת מראה חיצוני: "אני מאוד אטרקטיבית, והוא (ריצ'רד גד) לא בראד פיט. שחקנית שמנה מגלמת אותי. אני לא מעוניינת להיות סלבריטי. הסדרה הזו מיועדת לאנשים בני 20 ומשהו שאין להם חיים או עבודה".

בעבר הארווי הואשמה בהטרדה של שני פוליטיקאים סקוטיים בכירים, ביניהם עם חבר הפרלמנט ג'ימי ריי שהלך לעולמו לפני כעשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully