וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס: "הבהירו לי שלא אשיר בטקסים ממלכתיים כל עוד הממשלה הזו מכהנת"

עודכן לאחרונה: 3.5.2024 / 22:34

המוזיקאית קרן פלס התייחסה לפרסום שלפיו שרה נתניהו זעמה על החלטת יו"ר יד ושם לאפשר לה להופיע בטקס יום השואה על אף שהופיעה בקפלן: "עשו לי שימוע. אמרו שאם לא הייתי כבר סגורה לטקס, לא הייתי מוזמנת". פלס גם התיייחסה לשמועות היכן שהתה בליל 6 באוקטובר

קרן פלס הילה רותם/יחצ

המוזיקאית קרן פלס סיפרה בריאיון לאולפן שישי בחדשות 12 כי בשנה שעברה, בזמן שהייתה בחזרות לטקס יום השואה ב"יד ושם", עשו לה שימוע משום ששרה את המנון "התקווה" בהפגנות בקפלן, ושם הובהר לה שלא תשיר יותר בטקסים ממלכתיים כל עוד הממשלה הזו נמצאת בשלטון. "אמרו לי שאילולא הייתי כבר סגורה להופעה בטקס יום השואה, לא הייתי מוזמנת", סיפרה. "זה מסוכן. לא מסוכן לפרנסה שלי אלא מסוכן לנו כמדינה דמוקרטית שמישהו יפחד לומר מה שיש לו להגיד כי מחר לא ייקחו אותו להופיע".

בספטמבר האחרון פורסם כי אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, זעמה על החלטתו של יו"ר יד ושם דני דיין להזמין את פלס להופיע בטקס יום הזיכרון ביד ושם לאחר שהזמרת התבטאה נגד הממשלה, ולפיכך ביקשה מלשכת ראש הממשלה לפעול בנושא. לפי הפרסום, בלשכת נתניהו ידעו שהחוזה עם פלס נחתם חודשים לפני שהביעה תמיכה במחאה, אך דאגו לפנות ליד ושם לפני הטקס ולוודא שיימנעו פרובוקציות במהלכו. גורם בלשכת ראש הממשלה סיפר כי דני דיין לא הצליח ליישר את ההדורים מול הלשכה ולכן הוחלט שם להדיחו מהתפקיד בטענה ל"ליקויים בניהול". ממשרד ראש הממשלה נמסר כי הפרסום שקרי, לא היה ולא נברא.

קרן פלס. קשת 12, צילום מסך
קרן פלס/צילום מסך, קשת 12

בריאיון הערב התייחסה פלס גם לשמועה שרצה ולפיה בילתה את הלילה שבין 6 ל-7 באוקטובר עם אחד מבכירי צה"ל. "ב-6 באוקטובר הייתי ממש פה, בבית, עם נועם והילדים. באנו לכאן, סיפרנו להם שאנחנו נפרדים. היינו ממש פה בדירה הזאת, לספר להם על הפרידה ואיך היא הולכת להיראות". פלס אף סיפרה שהיא מעולם לא פגשה באותו בכיר צבאי והיא אף אינה יודעת איך הוגים את שמו.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully