וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוכחות סיימון שאמה וג'ון אירווינג: מה צפוי בפסטיבל הסופרים הבינלאומי?

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 12:18

פסטיבל הסופרים הבינלאומי ה-12 במשכנות שאננים יתקיים גם השנה בין 27 ל-30 במאי. על אף המלחמה והיחס העוין לישרל בעולם, יגיעו כמה סופרים בינלאומיים, ביניהם סיימון שאמה, ג'ון אירווינג, אן ברסט ועוד. לכל הפרטים

סיימון שאמה. אלינור וויליאם,
סיימון שאמה/אלינור וויליאם

פסטיבל הסופרים הבינלאומי ה-12 במשכנות שאננים יתקיים גם השנה בין 27 ל-30 במאי. על אף המלחמה והיחס העוין לישרל בעולם, יגיעו כמה סופרים בינלאומיים, ביניהם סיימון שאמה, ג'ון אירווינג, אן ברסט, דלפין הרווילר, ורוז'אן ווסגוניאן מירנה פונק וחריסטוס חומנידיס.

שאמה מסר: "יש זמנים בהם אין מנוס מהציטוט הידוע 'אם לא עכשיו, אימתי'. בתקופה בה מספר מדכא של כותבים לוקים בבורות היסטורית, מפנים את גבם לישראל ומנסים להרחיק בין יהודי התפוצות לישראל, עלינו למנוע מהם את העליונות המוסרית המדומיינת הזו עם נוכחות אישית במקום. הייתי בישראל פעמים רבות, אבל ההגעה לפסטיבל הסופרים הבינלאומי השנה תהיה בשבילי הביקור המשמעותי ביותר בחיי. אעמוד איתן לצד קהילת אנשי הרוח והספרות של ישראל".

בין האירועים המרכזיים בפסטיבל: ערב זיכרון ספרותי לאירועי השבעה באוקטובר ולמלחמה שבעקבותיהם - דרור משעני, נועה ידלין ואשכול נבו ישוחחו על המצב מנקודת מבט ספרותית ואנושית, אלי אליהו, עדי קיסר וישראל נטע יקראו משיריהם. לצידם ידברו גם נציגי משפחות שכולות ושורדות; ערב מחווה חגיגי לדויד גרוסמן, החוגג השנה יום הולדת 70 - שיחה עם קובי מידן על ארבעה עשורים של יצירה; אירועי הארי פוטר לזכרה של נויה דן שנרצחה בניר עוז ב-7.10; שיחות בין אשכול נבו ושהרה בלאו, בין רון לשם ונעה מנהיים, בין רובי נמדר, מאיה ערד ורות קלדרון, בין ישראל אהרוני וענת לב-אדלר, בין איילת גונדר גושן, תהילה חכימי ושרי שביט, ועוד ועוד.

באירוע הפתיחה תתקיים שיחה בין האמנית מיכל רובנר לבין סיימון שאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully