וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגה ארז נגד מלחמת הראפ של קנדריק ודרייק, ביבי והסטודנטים המפגינים

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 9:27

קרבות הראפ של קנדריק לאמאר ודרייק עלו על העצבים של המוזיקאית הישראלית, ובקטע שהעלתה לאינסטגרם שלה היא נכנסת בהם שמתעסקים בשטויות בזמן שיש קרבות אמיתיים. אגב כך היא יורה חצים גם כלפי ביבי והמפגינים בקמפוסים

נגה ארז. יניב אדרי,
נגה ארז/יניב אדרי

הראפרים קנדריק לאמאר ודרייק מבלים את הימים האחרונים בקרב ראפ הדדי - כל יום אחד מהם, או שניהם, מוציא קטע שמלכלך על האחר. נגה ארז ראתה את זה מהצד והחליטה להגיב, להזכיר שיש מלחמות קצת יותר משמעותיות ולרמוז שמה שהם עושים הוא פריבילגיה.

בקטע שהעלתה לאינסטגרם שלה היא אומרת לשניים בין היתר: "טרולים גדולים על הבמה / ביצים גדולות, זו מלחמת מילים", ומדגישה: "העולם נגמר, סיימתי להעמיד פנים, תבינו, אני על הקאבר של נשק קטלני / אני באמת באה מדור של אהבה מזויפת וחדירה לבית".

אפרופו פריבילגיה, ארז גם נכנסת בסטודנטים המפגינים בקמפוסים בארצות הברית: "ילדים חכמים עם תארים יקרים, תראו לי את הידע שלכם, אני אבין את זה", היא אומרת. "פאי שווה 3.14 אוניברסיטאות עילית, אני מבינה את זה / תמות אם אתה רוצה להחזיר את הילד הג'ינג'י בחזרה / זה לא שקט כשהאלמנות צורחות? אה?... ואני באמת באמת לא יודעת איפה המצפן המוסרי שלהם / אולי זאת הסיבה שהם לא יכולים לקבל משלוחי אוכל לקמפוסים שלהם?". אגב כך היא זורקת בעברית: "ביבי זיין אותי, די כבר אין אותי".

כמה שמות מוכרים עשו לייק לארז על הדבר הזה, כולל השחקן אנתוני סטאר (הומלנדר מ"הבנים"), ובראש כולם הראפר האגדי באסטה ריימז, שהגיב לה באמוטיקונים של להבות. בתגובה ארז כתבה לו, "היי אלוהים".

"אתם נהנים לריב, בנים?" היא שואלת בפתח השיר, בתרגום מאוד חופשי, ואז מונה את שמות קטעי הדיס של השניים: "Meet the grahams, Family Matters, 6:16, euphoria / איבדתי ספירה, בנים / טוב, תכירו את היהודים, בני זונות / כבר היו לי מלחמות, לא צעצועים / אני בטוחה שאמא שלכם הייתה גאה בנו, בנים / מה זה ראפר בלי אגו, אבל? / מהי התשובה שאתם מחפשים? / אני הכלבה בשמלת המיני / תינוקות משמיעים את ה'דיקומוד' / טרולים גדולים על הבמה / ביצים גדולות, זו מלחמת מילים / העולם נגמר, סיימתי להעמיד פנים, תבינו, אני על הקאבר של נשק קטלני / אני באמת באה מדור של אהבה מזויפת וחדירה לבית / תקרת הזכוכית שלי חסינת כדורים / יורה לכוכבים ואז אני נפגעת? / יש לי את המנדט / למרות שאני דורשת / אני צועקת 'הפסקת אש עכשיו, קנדרייק' / ילדים חכמים עם תארים יקרים, תראו לי את הידע שלכם, אני אבין את זה / פאי שווה 3.14 אוניברסיטאות עילית, אני מבינה את זה / תמות אם אתה רוצה להחזיר את הילד הג'ינג'י בחזרה / זה לא שקט כשהאלמנות צורחות? אה? / אתם לא מבינים את זה? / ה-BSD מאיים, ה-BBC עורך / מעריצים נוטשים / ביבי זיין אותי, די כבר אין אותי / ביידן נותן חסות / מישהו מתעשר / כולנו מתים כאן / מישהו מתעשר / כולנו מתים / מישהו מתעשר / וכולנו מתים כאן / ואני באמת באמת לא יודעת איפה המצפן המוסרי שלהם / אולי זאת הסיבה שהם לא יכולים לקבל משלוחי אוכל לקמפוסים שלהם? / סתמו".

למען הסר ספק, הראפ של ארז לא עזר - גם קנדריק וגם דרייק הוציאו מאז קטעי לכלוך נוספים אחד נגד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully