וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל רמז שנריה קראוס היא קאפו, קראוס הגיבה בזעם: "זו התרת דמי"

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 12:25

לאחר שהעיתונאי והמגיש ינון מגל פרסם ציוץ שבו השווה בין עיתונאים ישראלים, ביניהם כתבת חדשות 13 נריה קראוס, לבין קאפו, ענתה קראוס: "לא אירתע בגלל הסתה שלך ושכמותך. זאת התרת דם מובהקת. אפילו אני הופתעתי שיש לך עוד לאן לרדת"

ינון מגל/מערכת וואלה! ראובן קסטרו

לאחר שהעיתונאי והמגיש ינון מגל פרסם ציוץ שבו השווה בין עיתונאים ישראלים, ביניהם כתבת חדשות 13 נריה קראוס, לבין קאפו (יהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים בשואה), הגיבה קראוס בעצמה לציוץ וטענה כי מגל מתיר את דמה.

"תשובתי לינון מגל שבדרכו הבזויה קרא לי ביום השואה קאפו (!) היא די פשוטה: לא אפחד", כתבה בטוויטר. "לא אירתע בגלל הסתה שלך ושכמותך. זאת התרת דם מובהקת. אפילו אני הופתעתי שיש לך עוד לאן לרדת. נמשיך לעשות עיתונות על הצד הטוב ביותר. נמשיך לדווח אמת, גם כשזה סותר את הרעל שאתה מפיץ. בהצלחה עם הטנטרום".

אתמול כאמור כתב מגל: "השנה לצערי הבנתי. הבנתי איך קרה שהיו קאפואים. שהיו קאפואים מרצון. שהיו קאפואים אכזריים. איך קרה שהיו שטינקרים, ומוייסרים, ומלשינים שהסגירו יהודים למותם (...). עד שאתה לא רואה את זה קורה ממש מול העיניים שלך אתה לא מבין. אתה לא מאמין". לצד הציוץ העלה מגל צילום מסך שבו נריה קראוס מצטטת את הניו יורק טיימס שציטט בכיר ישראלי שאמר: "ישראל וחמאס היו קרובות להסכם אך הצהרות נתניהו גרמו לחמאס להקשיח עמדות".

דברים דומים השמיע מגל אמש גם בפתח תכניתו המשותפת עם בן כספית ברדיו 103fm, אלא שהתכנית הסירה את הפתיח ומתחילה מיד עם הריאיון הראשון בו.

עיתונאים רבים תקפו את מגל על הציוץ והדברים, בין השאר קולגות של נריה קראוס לערוץ כמו ברוך קרא: "האיש הזה בדרכו כינה עמיתה שלי בחברה (ואחרים): 'קאפו'! פשוט משום שהיא חושבת אחרת ממנו. הוא גם בחר לעשות זאת כחלק מהתובנות שלו מיום השואה. מה היא כתבה? ההיפך ממה שהוא כותב על המפגינים - היא כתבה שנתניהו בהצהרותיו הכשיל את העסקה, והוא טוען שהאופוזיציה והמפגינים מעלים את המחיר. כשהיא מביעה דעתה נגד נתניהו היא קאפו; כשהוא מביע דעתו הוא פטריוט. הלחץ האלים הזה, ההפחדה, השיימינג, למי שלא יתיישר, יילך ויגבר. אסור למצמץ מול קמפיין הזוהמה הזה, ולעמיתיי היקרים שפנו אליו בנעם למחוק את הציוץ, אתם מתבזים".

  • עוד באותו נושא:
  • ינון מגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully