וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות תמיכתו בישראל: השחקן נת'ניאל בוזוליץ' ("יומני הערפד") ישיא משואה

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 16:18

השחקן הבינלאומי נת'ניאל (נייט) בוזוליץ', שהפך לתומך נלהב של ישראל מאז 7 באוקטובר, נבחר להשיא את משואת חזית ההסברה יחד עם יוסף חדאד ואלה קינן

הלייב של ליה נגה ונת'ניאל בוזוליק/אינסטגרם צילום מסך

השחקן הבינלאומי נת'ניאל (נייט) בוזוליץ' נבחר להשיא את משואת חזית ההסברה יחד עם יוסף חדאד ואלה קינן.

נת'ניאל (נייט) בוזוליץ' הוא שחקן טלוויזיה ומשפיען אוסטרלי ותומך נלהב של מדינת ישראל. בעמוד האינסטגרם הפופולרי שלו הוא מנגיש למיליוני העוקבים שלו את נקודת המבט הישראלית ולא מפסיק להגן עליה בכל פורום אפשרי.

ימים ספורים אחרי מתקפת הפתע על ישראל הוא הגיע לביקור הזדהות במדינת ישראל. במהלך ביקורו פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פוסטים רבים בנושא הטרור הפלסטיני וטבח השבעה באוקטובר ברשתות החברתיות, ואף התראיין על כך רבות בתקשורת הישראלית.

נתניאל בוזוליק. Sylvain Lefevre, GettyImages
נתניאל בוזוליק/GettyImages, Sylvain Lefevre

אתמול נמסר כי האמנים עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל יישאו ביחד את אחת מ-12 המשואות בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ביום העצמאות תשפ"ד, על תרומתם לרוח הישראלית. "בשעה הקשה הזו היו מי שהצליחו לרומם את רוח העם - במילים, במוזיקה ובמעשים", נמסר בהודעה על הבחירה בהם. "הם עברו בין יחידות צה"ל, השמיעו את קולם בתקשורת או נתנו דוגמה אישית במעשיהם, והפיחו רוח בלבבות".

על הבחירה בלידר נמסר כי הוא "מהאמנים החשובים והמשפיעים במוזיקה הישראלית, התגייס מיד עם פרוץ המלחמה לחזק את רוחה של ישראל הלוחמת והכואבת. יחד עם צוות הנגנים שלו יצא בכל יום להופעות בכל רחבי הארץ. עברי מייצג את אמ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully