וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג.ת אירלנד לאירוויזיון: "בכיתי כששמעתי שישראל עלתה לגמר"

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 10:17

במבי ת'אג סיפר.ה בריאיון ל"סקיי ניוז" שבכה לצד כל חברי המשלחת האירית כשהוכרז שעדן גולן העפילה לגמר האירוויזיון שייערך הערב. עוד אמר.ה כי ההפגנות מעכירות את האווירה של התחרות

עדן גולן מגיעה לגרין רום אחרי הביצוע בחצי הגמר, אירוויזיון 2024/כאן

הזמר.ת שמייצג.ת את אירלנד באירוויזיון, באמבי ת'אג, סיפר.ה כי פרצ.ה בבכי ביחד עם שאר חברי המשלחת האירית כשהוכרז על עלייתה של ישראל לגמר האירוויזיון. ת'אג, 31, המזדהה כנון-בינארי, נמצא כרגע במקום החמישי בטבלת ההימורים לזכייה באירוויזיון אחרי קרואטיה, ישראל, שוויץ וצרפת. לצד נציגי בריטניה, שוויץ ופינלנד חתם.ה ת'אג על עצומה שקוראת להפסקת אש בעזה.

ת'אג אמר.ה עוד שאיגוד השידור האירופי צריך לטפל טוב יותר בסוגיות פוליטיות עתידיות. "הוא צריך לאמץ קצת יותר לב, מצפון ואנושיות". עוד אמר כי ההפגנות שבחוץ גורמות לאווירת האירוויזיון להיות "אינטנסיבית מאוד" וכי הן "מאפילות לגמרי על התחרות. אני לא חושב שזה מסתדר עם מי מהתמודדים, למען האמת".

הזמר.ת של אירלנד אירוויזיון 2024 אירית. שרה לואיס בנט - EBU,
הזמר.ת של אירלנד/שרה לואיס בנט - EBU

במסיבת העיתונאים של הזמרים שעלו לגמר נרשם רגע מוזר ומביך, כשעיתונאי מפולין שאל את גולן שאלה חצופה - אם היא חושבת שעצם השתתפותה מסכן את שאר המתמודדים בתחרות. מנחה האירוע אמר לה שהיא לא חייבת להשיב, אלא שהיא התעקשה לענות: "כולנו כאן מסיבה אחת - איגוד השידור האירופי מקפיד על אבטחה כדי להפוך את המקום לבטוח לכולם. אחרת לא היינו כאן".

מיד בסוף מסיבת העיתונאים נלקחה עדן על ידי האבטחה ולא השתתפה בצילום המסורתי בקיר העיתונאים. רגע מביך נוסף נרשם כשהזמר ההולנדי כיסה את עצמו בדגל הולנד בזמן שעדן גולן שלנו דיברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully