וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר תקדים: הנציג ההולנדי הודח סופית מהאירוויזיון עקב התקרית האלימה

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 19:12

אירוע חסר תקדים: יוסט קליין, נציג הולנד לאירוויזיון ששובץ כשיר מספר 5 לפני עדן גולן שלנו, מחוץ לתחרות האירופית אחרי שהיה מעורב בתקרית אלימה עם צלמת שבדית ונחקר במשטרה. רשות השידור ההולנדית: "העונש לא מידתי. הוא סימן תנועה מאיימת לצלמת אך לא נגע בה"

עדן גולן מגיעה לגרין רום אחרי הביצוע בחצי הגמר, אירוויזיון 2024/כאן

דרמה חסרת תקדים: נציג הולנד לאירוויזיון יוסט קליין הודח היום (שבת) מהתחרות אחרי שאתמול דווח כי היה מעורב ב"תקרית אלימה" עם צלמת - כך הודיע תאגיד השידור האירופי, למרות לחץ כבד של בכירים בטלוויזיה ההולנדית - והתערבות ממדינות נוספות שאיימו לעזוב את התחרות. קליין היה אמור לבצע את שיר מספר 05, לפני הנציגה הישראלית עדן גולן ששובצה לשיר מספר 06. על אף הדחתו, עדן גולן תישאר משובצת בשיר מספר 06.

מתאגיד השידור האירופי נמסר כי "המשטרה השבדית חקרה תלונה של עובדת בצוות ההפקה בעקבות הופעתו בשלב חצי הגמר בחמישי". כמו כן, הובהר כי ההחלטה "אינה קשורה לתקריות עם משלחות אחרות", בצל השמועות על התנהגות לא נאותה שלו כלפי המשלחת הישראלית והנציגה עדן גולן.

רשת השידור ההולנדית AVROTROS, האחראית על ייצוג יוסט בתחרות, הגיבה בהלם על ההחלטה. "אנו מודעים להדחה ומצרים עליה מאוד", נמסר מהרשת. "אנו סבורים שהעונש אינו מידתי ונעניק התייחסות מפורטת יותר בהמשך". בהמשך כתבה: "בניגוד לסיכומים ברורים, יוסט צולם כשהוא יורד מהבמה ורץ לגרין רום. הוא הבהיר לצלמת שהוא לא רוצה שתצלם אותו אך היא לא כיבדה את בקשתו. הוא סימן תנועה מאיימת לכיוון המצלמה. הוא לא נגע בצלמת. התייעצו בהרחבה עם איגוד השידור והצענו כמה פתרונות. למרות זאת, הוחלט לפסול אותו. העונש כבד וחסר פרופורציה. אנחנו מאוכזבים עבור מיליוני המעריצים שחיכו לערב הזה. זה לא היה צריך להסתיים כך"

אתמול בשעת הצהריים התקיימה חזרה גנרלית ראשונה לפני הגמר וקליין לא השתתף בה למרות שעלה לבמה במצעד הדגלים בפתח החזרה. אחרי שבמשלחת הישראלית בדקו אם מדובר במחאה על העפלת ישראל לגמר, בטלוויזיה השבדית פורסם כי סיבת ההיעדרות שלו מהחזרות היא תקרית אלימה שקרתה בינו לבין צלמת שבדית שהובילה להשעייתו מהחזרה הגנרלית. לאחר שנחקר במשטרה בגין אותה תקרית אלימה עם הצלמת, הוחלט כאמור להדיחו. זו הפעם הראשונה שבה מודח מתמודד בגלל התנהגות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הזמר ההולנדי הולנד אירוויזיון 2024. קורין קאמינג EBU,
הזמר ההולנדי שהודח/קורין קאמינג EBU

מאז חצי הגמר שממנו העפילה עדן גולן לגמר, היא זינקה מהמקום השמיני למקום השני בטבלאות ההימורים לזכייה באירוויזיון עם כ-20 אחוז סיכויי זכייה. במקום הראשון בטבלאות ההימורים לזכייה באירוויזיון עדיין ניצבת קרואטיה עם כ-40 סיכויי זכייה. במקום השלישי שוויץ ואילו אוקראינה רביעית.

בסביבות השעה 02:00 שבין שבת לראשון נדע לאיזה מקום הגיעה ישראל, כך או כך עדן הביאה לנו הרבה מאוד כבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully