וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירוויזיון דרשו - ומגישת הניקוד הישראלית לא ענדה בשידור את סיכת החטופים

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 9:05

איגוד השידור האירופי ביקש מישראל לא לעורר פרובוקציות - ולפיכך הורו בתאגיד כאן למגישת הניקוד הישראלית מאיה אלקולומברה שלא לענוד את הסיכה הצהובה שקוראת לשחרר את החטופים כפי שתכננה מלכתחילה לעשות. בתאגיד ככל הנראה חששו מסנקציות של איגוד השידור

עדן גולן אחרי הביצוע בגמר אירוויזיון 2024/כאן

איגוד השידור האירופי ביקש מישראל לא לעורר פרובוקציות - ולפיכך הורו בתאגיד כאן למגישת הניקוד הישראלית מאיה אלקולומברה שלא לענוד את הסיכה הצהובה שקוראת לשחרר את החטופים כפי שתכננה מלכתחילה לעשות. בתאגיד ככל הנראה חששו מסנקציות של איגוד השידור ומפגיעה בניקוד הישראלי. בסופו של דבר כאמור הגישה מאיה את הניקוד של השופטים הישראלים והעניקה "דוז פואה" - 12 נקודות ללוקסמבורג - שאותה מייצגת טלי הישראלית. בעת שהגישה את הניקוד מטעם ישראל, ספגה מאיה אלקולומברה קריאות בוז רמות מהקהל.

מאיה אלקולומברה. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה אלקולומברה/צילום מסך, אינסטגרם

עם פרסום תוצאות הצבעת הקהל, עלה כי השיר הישראלי "הוריקן" סיים במקום הראשון בהצבעות בחצי הגמר השני. בגמר היא קיבלה את מספר הנקודות המקסימלי מהקהל בגרמניה, בלגיה, צרפת, סן מרינו, שבדיה, פורטוגל, הולנד, לוקסמבורג, איטליה, בריטניה, פינלנד, ספרד, שוויץ ואוסטרליה. גם מהקטגוריה "שאר העולם" - ישראל קיבלה יותר מכל מדינה אחרת.

גם במדינות שנחשבות ביקורתיות כלפי ישראל עדן גולן זכתה לאהדה, ואפילו אירלנד העניקה לישראל עשר נקודות - כלומר ישראל סיימה במקום השני בהצבעות הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully