וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן גולן נחתה בישראל, נתניהו שוחח עמה: "העלית את קרנה של המדינה באירופה"

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 14:42

אחרי שהגיעה למקום החמישי בגמר האירוויזיון - עדן גולן הגיעה בטיסת אל על LY142 ממאלמו לישראל. במהלך הטיסה שוחח עימה הנשיא הרצוג ואמר לה: "הבאת לנו הרבה מאוד כבוד, הרבה אומץ ועמדת בגאווה מול כל שונאי ישראל". נתניהו לעדן: "צעקו לך בוז, ואנחנו צעקנו דוז פואה"

עדן גולן נחתה בישראל אחרי ההצלחה בגמר האירוויזיון/ניב אהרונסון

אחרי שהגיעה למקום החמישי בגמר האירוויזיון - עדן גולן הגיעה בטיסת אל על LY142 ממאלמו לישראל. עדן הנרגשת אמרה לעיתונאים הרבים שבאו לקבל את פניה: "זו זכות עצומה שאני כאן ושהייתה לי אפשרות לייצג את המדינה, בעיקר בזמנים כאלה. זו זכות לדעת שכל המדינה עמדה מאחוריי ושהרגשתי את האהבה. היום נכנס יום עצוב ואנחנו זוכרים את כל הנשמות שהלכו. זה היה בשבילם. פשוט תודה רבה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם עדן גולן ואמר לה: "עדן, איזו הצלחה ואיזה כבוד הבאת לנו. הם צעקו בוז, אנחנו צעקנו דוז, דוז פואה. ראיתי שקיבלת כמעט את ההצבעות הכי גבוהות מהציבור, וזה הדבר הכי חשוב. לא השופטים אלא הציבור. את העלית את קרנה של ישראל באירופה. הבאת כבוד עצום למדינת ישראל ולעם ישראל, כל הכבוד לך". גולן השיבה: "זאת גאווה וזכות גדולה עבורי לייצג את המדינה שלנו. עשינו משהו בלתי אפשרי וזו זכות עצומה. אני הרגשתי את האהבה של המדינה שלנו ואת התמיכה של כולם וזה משהו בלתי נשכח".

עדן גולן משוחחת עם הנשיא הרצוג:

בווידאו:נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם עדן גולן במטוס בחזרתה לישראל לאחר האירוויזיון, 12 במאי 2024/מערכת וואלה

בדרכה לישראל שוחח עימה הנשיא הרצוג. הנשיא בירך את עדן ואת כלל חברי המשלחת בגובה 30,000 רגל באמצעות תא הטייסים, והודה לעדן על שייצגה את מדינת ישראל בכבוד ברחבי העולם. "עדן היקרה, אני רוצה להגיד לך תודה בשם כל עם ישראל. הייתה לך הופעה כל כך מרגשת. התרגשנו מאוד כשראינו אותך גם בחצי הגמר וגם אתמול. הבאת לנו הרבה מאוד כבוד, הרבה אומץ ועמדת בגאווה מול כל שונאי ישראל וכל מיני תוקפים ואנטישמים. זו הייתה משימה לאומית לא פשוטה ואני אומר לך המון".

עדן הודתה לנשיא ואמרה: "תודה על הזכות. הזכות לייצג את המדינה שלנו בזמן כזה מטורף. תודה על כל העבודה שעשית, ועל כל העזרה כדי שזה יקרה, אני מאוד מעריכה את זה, זה לא מובן מאליו. זה דבר שאני בחיים לא אשכח". הנשיא השיב לעדן: "זו הסיבה שאני התעקשתי שאנחנו נופיע מעל כל במה ולא נוותר בשום פנים ואופן. אני חושב שזה חיוני שישראל תופיע בכל במה. מה שהיה מרשים זה החוסן הנפשי שלך. עמדת מול קריאות בוז והראת חוסן נפשי בלתי רגיל. אני רוצה להגיד לך שאנחנו ממש מצדיעים לך, מעומק הלב, כל הכבוד לך. אני מקווה שנזכה לראות את אותו הדבר גם באולימפיאדה".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
שוויץ אירוויזיון. קורין קאמינג EBU,
הזוכה השוויצרי/קורין קאמינג EBU

שוויץ היא המדינה שזכתה במקום הראשון באירוויזיון. זה הניצחון הראשון של שוויץ מאז 1988, אז עשתה זאת סלין דיון. ישראל העפילה למקום החמישי בזכות הצבעה אדירה מהקהל בבית, ולמרות ניקוד נמוך מאוד מהשופטים באירופה.

בגמר היא קיבלה "דוז פואה" (12 נקודות) מהקהל בגרמניה, בלגיה, צרפת, סן מרינו, שבדיה, פורטוגל, הולנד, לוקסמבורג, איטליה, בריטניה, פינלנד, ספרד, שוויץ ואוסטרליה. גם מהקטגוריה "שאר העולם" - ישראל קיבלה יותר מכל מדינה אחרת. גם במדינות שנחשבות ביקורתיות כלפי ישראל עדן גולן זכתה לאהדה, ואפילו אירלנד העניקה לישראל עשר נקודות - כלומר שישראל סיימה במקום השני בהצבעות הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully