וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: סרט הביכורים של תום נשר התקבל לפסטיבל טרייבקה

עודכן לאחרונה: 14.5.2024 / 18:55

"קרוב אליי", סרטה הראשון כבמאית של נשר, יערוך את בכורתו העולמית בפסטיבל הניו יורקי היוקרתי: "בימים שבהם אנחנו רואים חרמות על אמנות ישראלית והפגנות ענק ברחבי העולם, זו גאווה גדולה עבורנו". כל הפרטים

"ועכשיו לעצום עיניים", סרט קצר של תום נשר/יח"צ

סרט הביכורים של תום נשר, "קרוב אליי", התקבלת לפסטיבל טרייבקה בניו יורק - כך הוכרז הערב (שלישי). סרטה של נשר, בתו של הבמאי אבי נשר, יערוך את בכורתו העולמית בפסטיבל, הנחשב לאחד מאירועי הקולנוע החשובים בעולם, ויתחרה במסגרת "Viewpoints".

סרטה של נשר, שגם נכתב על ידה, הופק בידי תותים הפקות, סרטי יונייטד קינג, סרטי האחים רוגובין, מאונטיין טופ פרודקשנס ופנדנגו, ובתמיכת קרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות. הוא צפוי לצאת בהמשך השנה לקולנוע.

הסרט עוסק בעדן, צעירה שאחיה נתי נהרג בתאונת דרכים. לאחר מותו היא מגלה שהייתה לו אהובה סודית, נערה בשם מאיה, והיא פותחת במסע אובססיבי לגלות הכול עליה ולחפש מה עוד הסתיר ממנה אחיה. במהלך העלילה, עדן ומאיה מוצאות אחת בשנייה נחמה והופכות לבלתי נפרדות. בין היתר, משחקים בסרט ליה אללוף, דריה רוזן, נטע גרטי, יעקב זדה דניאל, עידו טאקו, אופק פסח, והמוזיקאים שלומי שבן, שי טרא ליטמן ויעל שושנה כהן.

מתוך "קרוב אליי", סרטה של תום נשר. תום נשר,
מתוך "קרוב אליי", סרטה של תום נשר/תום נשר

"בימים קשים אלו, בהם אנחנו רואים חרמות על אמנות ישראלית והפגנות ענק ברחבי העולם (ובניו יורק במיוחד), זו גאווה גדולה עבורנו שהסרט נבחר להציג בפסטיבל יוקרתי כמו פסטיבל טרייבקה, בלב מנהטן", מסרה נשר, "הלב שלי מלא בגאווה בשותפים היקרים שלי ליצירת הסרט - השחקניות והשחקנים, הצוות, וכל מי שלקח חלק במסע הארוך והמרגש הזה. הנשמה שלנו מושקעת כולה בסרט הזה, שנוצר מתוך כאב גדול ובהמון אהבה לחיים ולעוצמה שלהם. 'קרוב אלי' נועד עבור כל מי שבוחר בחיים, גם אחרי אובדן וכאב אינסופי. ההתרגשות לקראת הפרמיירה העולמית של הסרט היא עצומה, אבל יותר מכל דבר אחר, אני מחכה ליום בו הסרט יפגוש את הקהל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully