וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנה לנו גב: אריק קלפטון מופיע עם גיטרה בצבעי פלסטין

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 17:01

אריק קלפטון, שנמצא בחודשים האחרונים בסיבוב הופעות עולמי, מופיע עם גיטרה שצבועה בצבעי פלסטין כאות הזדהות עם הפלסטינים. בחודש נובמבר העלה לרשתות החברתיות שלו קליפ עם צילומי הריסות מעזה, מבלי להציג ולו לשנייה אחת את הטבח האכזרי שביצע חמאס בתושבי ישראל

הפגנה פרו-פלסטינית בלונדון, 11 בנובמבר 2023/טוויטר

רוג'ר ווטרס לא לבד: המוזיקאי האגדי אריק קלפטון, אחד הגיטריסטים החשובים בעולם, מקיים בימים אלו סיבוב הופעות בינלאומי שבו הוא נוקט במחווה יוצאת דופן כלפי הפלסטינים כשהוא מופיע עם גיטרה בצבעי פלסטין - שחור, אדום וירוק. גולשים רבים מעלים תמונות של הגיטרה ה"פלסטינית" שלו ומודים לו על תמיכתו בפלסטין. מנגד, תומכי ישראל רבים תוקפים אותו על הצעד, ביניהם הישראלית אביטל דירקטור שכתבה: "חבל שלא הגיע לנגן בפסטיבל נובה, היה רואה בגוף ראשון את תתי האדם בפעולה".

והנה מחודש דצמבר:

אריק קלפטון העלה בחודש נובמבר לחשבונות שלו בפייסבוק ובאינסטגרם שלו פוסט תחת הכותרת " Voice Of A Child" (קול של ילד) ובו קליפ עם צילומי הריסות מעזה, מבלי להציג ולו לשנייה אחת את הטבח האכזרי שביצעו מחבלי החמאס, את הנרצחים, הנעדרים והחטופים הישראליים, ובהם תינוקות, ילדים, נשים, זקנים וחולים.

בעקבות כך המוני ישראלים העבירו על קלפטון ביקורות חריפות ברשתות. עידן רייכל כתב לו: "חמאס רצח מאות ילדים ב-7 באוקטובר, וחטף עוד הרבה מאוד. ולא שמענו מילה ממך. תתבייש". תמיר גרינברג כתב: "מר קלפטון, אני מעריץ אותך מכל לבי. בעניין הזה אני מוכרח לבקש ממך להביט עמוק יותר בעבודות ולא לשתף תעמולה רדודה וחסרת משמעות. למותם של פלסטינים ושל ישראלים יש סיבה אחת - חמאס. הם מקור על הרוע. פירסום קטעי הוידאו החלולים האלה רק מציג את ישראל כרעה בזמן שישראל היא התקווה האמיתית של הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully