וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג אדיר: הסרט "חיילות של אף אחד" רשם בתאגיד כאן חצי מיליון צפיות

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 11:48

הסרט הדוקומנטרי "חיילות של אף אחד", אשר מספר את סיפורן של שלוש תצפיתניות מבסיס נחל עוז שנפלו ב-7 באוקטובר ואת הסיפור של המשפחות שלהן, רשם בתאגיד כאן קרוב לחצי מיליון צפיות: 270 אלף בשידור הטלוויזיוני ו-170 אלף בדיגיטל

הסרט הדוקומנטרי "חיילות של אף אחד", אשר מספר את סיפורן של שלוש תצפיתניות מבסיס נחל עוז שנפלו ב-7 באוקטובר ואת הסיפור של המשפחות שלהן, רשם בתאגיד כאן קרוב לחצי מיליון צפיות מאז ששודר לראשונה בכאן 11 ביום הזיכרון. השידור הטלוויזיוני עצמו בערב יום הזיכרון והשידור הנוסף ביום הזיכרון עצמו רשמו 270 אלף צפיות; ואילו בדיגיטל של כאן (כאן BOX, אתר ואפליקציה) וביוטיוב נרשמו כ-170,000 צפיות נוספות. את הסרט ביימה נועה אהרוני והפיקה קסטינה הפקות בתמיכת קרן משפחת רודרמן. בערב יום הזיכרון גרף סרט הדוקו רייטינג גבוה במיוחד - 7.6 אחוז.

הסרט התיעודי "חיילות של אף אחד". טוליק גלאון, כאן 11,
חיילות של אף אחד/טוליק גלאון, כאן 11

הסרט "חיילות של אף אחד" מלווה שלוש משפחות של תצפיתניות מאותה שבת ארורה ועד לקבלת הידיעה הקשה על מות בנותיהן והבאתן לקבורה, והוא כולל תיעוד בלעדי וקטעים מרשת הקשר שמושמעים לראשונה.

גילי לייבשור, אמא של יעל לייבשור שנרצחה, ערכה תחקיר על השעות האחרונות של בתה וחברותיה התצפיתניות כדי להבין את השתלשלות האירועים; הוריה של רוני אשל, שהוגדרה בתחילה כנעדרת, עד שהוכרז על מותה, יצאו למאבק במפקדים שהתעלמו מאזהרות בתם; הוריה של נועה מרציאנו שנחטפה, צולמה בסרטון שפרסם החמאס ונרצחה בשבי, התחילו לשבת עליה שבעה בלי גופה, עד שצה"ל הצליח לחלץ את גופתה ממתחם בית החולים שיפא ולהביאה לקבורה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully