וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "עוד נחזור לרקוד" על הטבח בנובה נרכש לשידור בפרמאונט+

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 20:33

סרט הדוקו "עוד נחזור לרקוד" בבימויו של יריב מוזר ואשר עוסק בטבח בנובה ב-7 באוקטובר, זוכה להישג בינלאומי נוסף: הוא נרכש על ידי אולפני פארמונט. במלאת שנה לטבח הוא ישודר בבכורה עולמית בפארמונט+ בארצות ב-BBC בריטניה וב-HOT8 ישראל

סרט הדוקו "עוד נחזור לרקוד" בבימויו של יריב מוזר ואשר עוסק בטבח בנובה ב-7 באוקטובר, זוכה להישג בינלאומי נוסף: הוא נרכש על ידי אולפני פארמונט. במלאת שנה לטבח הוא ישודר בבכורה עולמית בפארמונט+ בארצות ב-BBC בריטניה וב-HOT8 ישראל. את הסרט המדובר מפיקות חברת SIPUR יחד עם סלוצקי הפקות בשיתוף עם ענקי הפקה בינלאומיים: BITACHON 365 ו MGM TELEVISION & וה-BBC.

מנכ"ל SIPUR, אמיליו שנקר: "העובדה שגם פארמונט הפכו לשותפים בהפקה היא הוכחה אמיתית לחשיבותו של הסרט בזירה הבינלאומית".

רינת קליין מנכ"לית HOT8 וממפיקות הסרט: "אנחנו גאים בכך שבמלאת שנה לטבח הסרט ישודר במקביל ב-HOT8 בישראל ובמשבצות השידור היוקרתיות של ה-BBC ושל פארמונט+".

קשת קסרוטי, נרצח במסיבת הנובה 07 בפברואר 2024. באדיבות המשפחה
קשת קסרוטי, נרצח במסיבת הנובה/באדיבות המשפחה

"עוד נחזור לרקוד" מסופר מנקודת מבטם של הצעירים והצעירות שהגיעו לרקוד ולבלות בפסטיבל הנובה שהפך להיות זירת טבח נוראית. הסיפור מובא במילותיהם ובקולם, באינטנסיביות קלסטרופובית של זמן אמיתי ובשילוב צילומים נדירים וחומרי ארכיון. את הסרט מביים הבמאי יריב מוזר ששיתף פעולה לאחרונה עם SIPUR ו-MGM Television על הסדרה התיעודית עטורת הפרסים "אייכמן: הקלטות האבודות". הסדרה נרכשה על ידי ה-BBC ועל ידי אמזון פריים.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully