וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד מאשים: המשלחת הישראלית לאירוויזיון נתקלה "בשנאה חסרת תקדים"

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 17:00

בהצהרה שמסר תאגיד כאן ל-BBC ברקע טענות של משלחות יריבות נגד ישראל, הודגש כי בניגוד אליהן, "המשלחה הישראלית שמרה על גישה מכבדת לאורך כל הדרך"

עדן גולן נחתה בישראל אחרי ההצלחה בגמר האירוויזיון/ניב אהרונסון

כאן, תאגיד השידור הישראלי, מאשים כי המשלחת הישראלית לאירוויזיון ספגה תצוגה חסרת תקדים של עוינות במשך התחרות. זאת, ברקע שלל טענות ותלונות של משלחות אחרות כלפי ישראל בשבוע שחלף מאז גמר האירוויזיון במאלמו, שבו ישראל סיימה במקום החמישי.

בעוד ישראל ספגה שלל מחוות עוינות של נציגים בתחרות, שריקות בוז צורמות, מחאה גלויה וסמויה בעקבות המלחמה בעזה וכמובן הפגנות גדולות ברחבי העיר, נציגים מכמה מדינות, בהן אירלנד והולנד, טענו דווקא כי המשלחת הישראלית היא זו שהטרידה משלחות אחרות, וכי האווירה מאחורי הקלעים של התחרות הייתה לא בטוחה.

בהצהרה שמסר התאגיד ל-BBC, נטען כי לעומת היחס העוין, המשלחת הישראלית הקפידה על יחס מכבד כלפי משתתפים אחרים באירוויזיון. "השנה, המשלחת הישראלית נתקלה בלחץ עצום ובתצוגה חסרת תקדים של שנאה, בעיקר מצד משלחות ואמנים אחרים, בפומבי ובאופן קולקטיבי, מהסיבה הפשוטה שאנו ישראלים ושהיינו שם", נמסר. "על כל פנים, לאורך הדרך, המשלחת הישראלית שמרה על גישה מכבדת כלפי אמנים ומשלחות אחרות, בשאיפה להגיע לאחדות דרך מוזיקה ותוך הקפדה על חוקי התחרות - בניגוד למשלחות אחרות".

"למרות האתגרים הבלתי אפשריים, עדן גולן התמודדה עם המשימה בצורה מעוררת השתאות, זכתה לכבוד, והניקוד שקיבלה מהקהל האירופי מדבר בעד עצמו. אנחנו לא יכולים להיות גאים יותר בתוצאה", הוסיפו בתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully