וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית חדד, אודיה ושירי מימון: כל מה שצפוי בפסטיבל "אשדודאנס"

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 9:22

פסטיבל המחול הבינלאומי "אשדודאנס" יוצא לדרך זו השנה השביעית בסימן "לא נפסיק לרקוד". מאות רקדנים, רקדניות ולהקות מחול מהארץ ומהעולם יגיעו לעיר אשדוד לפסטיבל שיתקיים בין 15-18 ביולי לשורה של הפקות מקור ומופעים. זה מה שצפוי

פסטיבל המחול הבינלאומי "אשדודאנס" יוצא לדרך זו השנה השביעית בסימן "לא נפסיק לרקוד". מאות רקדנים, רקדניות ולהקות מחול מהארץ ומהעולם יגיעו לעיר אשדוד לפסטיבל שיתקיים בין 15-18 ביולי לשורה של הפקות מקור ומופעים.

מה צפוי? "קולה של אמא" - הפקת מקור מיוחדת שתפתח את הפסטיבל השנה תוקדש כולה לאמא ובנויה בהשראת תוכנית הרדיו המיתולוגית "קולה של אמא", שמשודרת בגלי צה"ל מאז שנות ה-70. בין השאר יופיעו אודיה, שירי מימון, מארינה מאקסימיליאן, מאיה בוסקילה, ואלרי חמאתי, מיי פיינגולד ואור כהן וישירו שירים שנכתבו על אמא. יחד איתן על הבמה יופיעו מאות רקדנים מ-50 להקות.

מארינה מקסימיליאן בהופעה בקיסריה. ארתור לנדה,
מארינה/ארתור לנדה

מופע של שרית חדד ינעל את הפסטיבל, והיא תארח בו את קובי אוז ורותם כהן. יחד איתם על במה יהיו 60 להקות מחול שונות מרחבי הארץ. בנוסף יהיה מופע מחווה לשירי הלהקות הצבאיות, שיתוף פעולה של מארינה מקסימיליאן עם הכוריאוגרפית רינת ארוניס; ועוד ועוד.

אבי לוי, המנהל האומנותי של פסטיבל אשדודאנס: "לכולנו מובן כי התרבות בכלל והריקוד בפרט נדחקו לאחרונה במורד סדרי העדיפויות שלנו. מצב הרוח מקשה מאד לשמוח, אבל האמונה הפנימית שלנו לא מאפשרת לוותר ולהפסיק לזוז. בפרפראזה על דבריו של גלילאו גליליי - אף על פי כן נוע ננוע".

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully