וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה התכנית למחליפים של דידי הררי ברדיו 103fm. האזינו לקטע ממנה

וואלה ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 14:10

רון שלום ('הרון הרון') והסטנדאפיסט יואב כהן החלו להגיש היום את 'שניים עד ארבע' - תוכנית בידור והומור חדשה. בתכנית הראשונה החליטו רון ויואב להקים מיזם חדש "קמצנות נבונה" למאבק ביוקר המחיה במדינה. האזינו

תכנית חדשה 103FM/תכנית חדשה 103FM

כחצי שנה אחרי שהופסקו שידורי רצועת הצהריים של 103fm בשל המלחמה, הרדיולהשיק היום רצועה חדשה: את התוכנית, תחת השם 'שניים עד ארבע', מגישים רון שלום ויואב כהן. היא מתבססת על מערכונים ומתיחות ועוסקת בענייני היום מזווית הומוריסטית, וכוללת גם פינות קבועות ומשחקים עם מאזינים. התכנית תחליף את תכניתו הוותיקה של דידי הררי שעברה כאמור לרדיו 102fm.

בתכנית הראשונה החליטו רון ויואב להקים מיזם חדש "קמצנות נבונה" למאבק ביוקר המחיה במדינה. הפעם התמקדו השניים בעניין החופשות. מוזמנים להאזין לתחקיר החופשות של יוגה שיר נאמן. צפו למעלה גם בקליפ משעשע שהוכן על ידי אנשי התוכנית.

רון שלום. אביב חופי
רון שלום/אביב חופי

התוכנית מציבה בחזית את רון שלום, הלוא־הוא 'הרון הרון', אשר שידר בצוותא עם דידי הררי את תוכניתם המשותפת לאורך עשרות שנים. לצידו מגיש הסטנדאפיסט יואב כהן. העורך והכותב הראשי הוא דני קרפל. התוכנית משודרת גם ברדיו צפון 104.5fm, ברדיו קול רגע וברדיו '101.5fm התחנה'.

  • עוד באותו נושא:
  • דידי הררי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully