וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפלמנקו הישראלי-ספרדי יוצא לדרך: כל מה שצפוי בו

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 14:25

פסטיבל הפלמנקו FEX 2024 יוצא לדרך בפעם השניה בין 29 במאי ל-1 ביוני. מי צפוי להתארח בו? כל הפרטים

פסטיבל הפלמנקו FEX 2024 יוצא לדרך בפעם השניה בין 29 במאי ל-1 ביוני. הפסטיבל תוכנן להתקיים בינואר 2024 עם תכנית אמנותית עשירה של אמנים מספרד וישראל, אולם 7 באוקטובר גרם לו להידחות לסוף מאי. התכנית האמנותית השתנתה כמה פעמים לאחר שאמנים ספרדים ביטלו את הגעתם לארץ ותקציבים מספרד בוטלו, אך היוזמת והמנהלת שלו אדוה ירמיהו החליטה לא לוותר.

ירמיהו החליטה להעניק במה בעיקר לאמנים מקומיים, ליצירה ישראלית וליוצרות ישראליות אשר חיות בספרד ומגיעות במיוחד לפסטיבל. מה צפוי בפסטיבל? הגיטריסט הספרדי הנודע מנואל קזאס ישתתף במופע חפלמנקה שיפתח את הפסטיבל (בצפת) ב-29.5. בנוסף ישתתף גם בהפקת המקור JazzMENCO שתיערך במרכז תרבות מנדל בתל אביב ב-1 ביוני בהשתתפות קזאס כאמור, אוריאל הרמן וגל מאסטרו.

FEX נוצר כפלטפורמה ייחודית וראשונה מסוגה בשדה הפלמנקו בארץ, המתמקדת בהצגת פלמנקו פתוח, עכשווי ואקספרימנטלי של יוצרות/ים מישראל ומספרד אשר חוקרים בעשייתם את גבולות הז'אנר ומתנסים בשילובו עם אמנויות נוספות.

מוזיקאי הג'אז אוריאל הרמן. רפאל שחרי,
יתארח. אוריאל הרמן/רפאל שחרי

אדוה ירמיהו מסרה: "מאז 7 באוקטובר ההתנהלות מול אמנים וגופים ספרדים לא קל ודורש גישור והסברה רבה. התקשורת בספרד לא תמיד מראה את הסיפור המלא ואת הצד הישראלי, וזה המידע אשר מגיע לרוב האמנים בספרד וכמובן משפיע על דעותיהן. קיבלנו המון בקשות לפני 7 באוקטובר ולצערנו היום המצב שונה מאד".

  • עוד באותו נושא:
  • פלמנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully