וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר אדם: "המצב שלי לא טוב. אני מתקשה לנשום, לדבר, לשמוע וללכת"

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 8:38

אדם, אשר מתמודד בשנה האחרונה עם מחלת הסרטן, חשף כי הוא מתכוון להתארח במופע בשבוע הבא על אף מצבו: "יש לי קושי בהליכה, קושי בנשימה, קושי בשמיעה, קושי להזיז את הצוואר והעורף וקושי להוציא קול ולדבר ובכל זאת, אני מאמין ברוח ומה שיהיה יהיה"

אדם מופיע בבית החולים איכילוב לאחר שחרורו מאשפוז שם, 03/03/2018/צילום: ליאור צור, דוברות בית החולים איכילוב

לאחר שבשבוע שעבר חשף הזמר אדם כי מצבו הרפואי לא טוב, הוא סיפר היום כי למרות זאת הוא מתכוון להתארח בשבוע הבא במופע של יהונתן פרלמן. במקביל סיפר פרטים נוספים על מצבו הרפואי המידרדר לאור מחלת הסרטן שבה לקה לפני כשנה.

וכך כתב אדם, מהכוכבים הגדולים של שנות ה-80 וה-90 בפופ הישראלי ובהפקות לילדים, בפייסבוק: "היי אהוביי, בשבוע הבא בעזרת השם אני מתכוון להתארח במופע של יהונתן פרלמן. המצב הבריאותי שלי לא טוב, אבל יש לי רצון לפגוש אהבה וקהל, לשמוע מוסיקה טובה, לפרגן לדור הצעיר ולהרגיש קצת חיים. השנה האחרונה קשה עד בלתי אפשרית עבורי ולצערי זה לא הולך למקום טוב, אבל ממשיך לקוות ובינתיים עדיין מעדיף את העולם הזה על 'ורק האור דוהר מתגבר'.

"יש לי קושי בהליכה, קושי בנשימה, קושי בשמיעה, קושי להזיז את הצוואר והעורף וקושי להוציא קול ולדבר ובכל זאת, אני מאמין ברוח ומה שיהיה יהיה. אז אם תגיעו ב-27.5 להיכל התרבות צוקר ואם נשארו כרטיסים ואם אתם אוהבים מוסיקה ישראלית, טקסטים מרגשים ועיבודים גדולים, אז תקבלו לשני שירים גם קצת אותי, ניפגש".

הזמר אדם בריאיון באולפן וואלה. אולפן וואלה,
אדם/אולפן וואלה

בשבוע שעבר הכחיש אדם את השמועות לפיהם הלך לעולמו. הוא כתב בפייסבוק: "היי אהובים באשר אתם, מהבוקר מתקשרים אלינו ושולחים עשרות הודעות כי מישהו מפיץ שמועה רעה. המצב לא טוב, אבל אל תעמדו עם סטופר. עדיין נלחם ועדיין חולם לעלות על במה אפילו לשיר אחד. תודה על הדאגה והאהבה".

בשנה שעברה חשף אדם כאמור כי הוא חלה בסרטן. "אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סידרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה. עדיין מתקשה לעכל", כתב אדם, שגם הסביר כי הוא מעדיף לפרסם את הדברים מאשר שידלפו בצורות אחרות. "מאחר והוגדרתי כחולה אונקולוגי, אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בע"ה להתמודד עם מה שיבוא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הזמר אדם באולפן השקוף של וואלה! NEWS. ראובן קסטרו
"שלחו אהבה". אדם/ראובן קסטרו

בספטמבר 2017 אושפז אדם בבית החולים איכילוב לניתוח הוצאת כיס מרה שהסתבך, הוביל לדלקת בלבלב, לפגיעה באיברים סמוכים, להחמרה במצבו ולחמישה חודשים של אישפוז. זמן קצר לאחר שהחלים ושח\וחרר מבית החולים, הלכה לעולמה אחותו לאחר מאבק במחלת הסרטן.

בריאיון באולפן וואלה! תרבות באוגוסט 2018 אמר אדם: "אתה יודע מה, אני עוצר מלא פעמים ביום לשאול את עצמי מה שלומי. אחד הדברים שלימדו אותי בבית החולים, במשך חמישה חודשים, ולקחתי את זה גם לחיים, זה להקשיב לגוף. מסתבר שאחת הדרכים הכי טובות והכי נכונות לשמור על הבריאות, זה להקשיב לו. עכשיו מה אתה עושה עם מה שאתה שומע, זה כבר עניין אחר. אני משתדל לעשות הרבה. אני מקשיב לגוף, ונמצא בתנופה עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully