וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: ראפר צעיר ירה בעצמו למוות בטעות בשידור חי ברשת

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 0:14

הזמר בן ה-17 צילם את עצמו בשידור חי באינסטגרם משחק עם אקדח - וזה נגמר בצורה מזעזעת וקשה לצפייה

שיר של הראפר רילו האנצ'ו/Instagram / @rylohuncho_

טרגדיה בעולם המוזיקה: ראפר צעיר מת לאחר שירה בעצמו בזמן שצילם סרטון לעמוד הטיקטוק שלו, כך אישרה המשטרה ל"ניו יורק פוסט" שמסרה שעל פי החשד הנער התאבד שלא בכוונה תחילה בירייה בראשו.

המשטרה בסאפוק, וירג'יניה, לא חשפה את שמו של הנער, אולם ברשתות החברתיות הופץ סרטון בו נראה ראפר מקומי בשם רילו האנצ'ו, תושב סאפוק, שר מול המצלמה בשידור חי בסטורי באינסטגרם כשהוא רוקד עם אקדח ועליו כוונת לייזר ירוקה. בסרטון נראה הנער מעביר את האקדח מיד ליד, מוריד את הנצרה ומכוון את האקדח אל ראשו. מיד לאחר מכן נשמע קול ירייה והמצלמה נופלת, ככל הנראה לאחר שהנער נפגע מהירי מטווח קרוב.

התיעוד הפך לויראלי ברשתות כשרבים סירבו להאמין שמדובר בסרטון אמיתי וטענו כי זהו זיוף. לאחר ההודעה של המשטרה השמועה הזו הופרכה ואז החלו אחרים להעביר ביקורת על הצעיר המת ששיחק עם נשק.

קשה לצפייה: ככה זה נראה בשידור החי

חברו, Twin Porter, כתב בפייסבוק: "לקבל הודעת טקסט שאומרת שהוא מת זה שובר את הלב ואז לקרוא את הדברים המרושעים שכולכם אומרים על ריילי זה כל כך לא בסדר בכל רמה שהיא. בבקשה אלוהים, תן לאמא שלו את הכוח להתמודד עם הכאב ההרסני ממנו היא סובלת".

עד דברים שקרו בשידור חי

קשה לצפייה: אישה ירתה בטעות בידיד שלה בשידור חי בפייסבוק

הגבר שנהג לחשוף סוחרי סמים - נרצח בשידור חי בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תושבי השכונה נפרדים ממנו - ומגייסים כסף לאימו

למחרת האירוע נפתח קמפיין מימון המונים באתר GoFundMe עבור אמו האבלה. "הוא היה הבן היחיד שלה" כתבה בת דודתו של הראפר בפוסט. "היא הייתה אם חד הורית וגידלה אותו כמיטב יכולתה".

"הסיבה למותו היא התאבדות/תאונה, ואנחנו עדיין מנסים להבין למה. כל תרומה, באמת כל תרומה, יכולה לעזור לה בזמנים הקשים האלו," הוסיפה בת הדודה. "כל חייה זה היה רק היא ובנה."

עד כה נתרמו שם פחות מ-3,000 דולרים מתוך ה-15,000 אותם ביקשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully