וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי רצון משתלח בקושמרו: "רומני על תקן הבן של צ'אושסקו", על איזנקוט: "זללן כרסתן"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 20:04

מגיש הרדיו אבי רצון תיאר היום בצורה דוחה בתחנת "גלי ישראל" את השר והאב השכול גדי איזנקוט "דובון זללן כרסתן". את אהוד ברק: "החבר של הפדופיל" ואת דני קושמרו "רומני, הפעם על תקן הבן של הלנה וניקולאי צ'אושסקו". הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד התחנה

מגיש הרדיו אבי רצון תיאר היום בצורה דוחה בתחנת "גלי ישראל", שבה הוא מגיש תוכנית בוקר בין שבע לשמונה, את השר והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ומגיש מהדורת חדשות 12 דני קושמרו.

במהלך השידור הוא השמיע הקלטת ריאיון שקיים דני קושמרו עם איזנקוט ועם אהוד ברק. כששמע את הדוברים, כינה את השר גדי איזנקוט, הרמטכ"ל לשעבר שאיבד בדצמבר האחרון את בנו במלחמה בעזה: "גדי דובוני הזללן הכרסתן", את אהוד ברק כינה "החבר של הפדופיל ג'פרי אפשטיין" ולקינוח תיאר את המראיין קושמרו: "מאזינים יקרים, המראיין הוא דני קושמרו הרומני. הפעם על תקן הבן של הלנה וניקולאי צ'אושסקו".

בעקבות הדברים, הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה לרדיו "גלי ישראל" - שם ציינו במיוחד כי רצון כינה "את השר וחבר הכנסת גדי איזנקוט כ'גדי דובוני הזללן הכרסתן', וכן התייחס לשדרן והמגיש דני קושמרו כ'הרומני. הפעם על תקן הבן של ילנה וניקולאה צ'אושסקו'". ברשות השנייה אמרו כי הדברים מהווים "הפרה לכאורה, בין היתר על משדר פוגע ופגיעה בשם הטוב".

אבי רצון דני קושמרו. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
אין גבול לג'ורה. אבי רצון ודני קושמרו/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

לפני כשנה השווה אבי רצון בשידור בין רופאים במילואים, שמחו אז כנגד המהפכה המשפטית, ובין הרופאים בגרמניה הנאצית. "רצינו להזכיר לכם אפרופו מכתבי הסופרים והרופאים, שהם, הרופאים והסופרים, היו הראשונים לחתום על מכתבי תמיכה בהיטלר... אותם הדברים היו עם הרופאים והסופרים של רוסיה של סטלין".

במכתב תלונה ששלחו הרופאים לרשות השנייה על דברי רצון הם כתבו בין השאר: "דבריו של מר רצון הם לשון הרע ומהווים הפרה של חוק הרשות השנייה ושל כללי הרשות השנייה. ההשוואה נועדה להשפילם בעיני ציבור המאזינים ולעשותם מטרה לשנאה ולבוז, לפגוע בשמם הטוב ובכבודם. חופש הביטוי של מר רצון ושל רדיו גלי ישראל אינו בלתי מוגבל. עיתונאים וכלי תקשורת אינם רשאים לנצל את הבמה שניתנה להם להשתלחויות פופוליסטיות, פרועות ופוגעניות בכסות של דעה אישית".

הרופאים דרשו מהרשות השנייה לפתוח בהליך בירור כנגד רצון ונגד רדיו גלי ישראל, ולהטיל על גלי ישראל קנס.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי רצון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully