וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים עשור: מה מחכה השנה בפסטיבל הג'אז הבינלאומי בירושלים?

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 13:39

מופע משותף של תמיר מוסקט ותום מאירה ארמוני, מחווה של מארש דונדורמה וענת מושקובסקי ליהודית רביץ, תזמורת ארמון בזמן וטייני פינגרס הם רק חלק מהמופעים במהדורת העשור של הפסטיבל הירושלמי, שייערך בחודש יוני. כל הפרטים

מארש דונדורמה. דותן יוגב, באדיבות פסטיבל הג'אז ירושלים,
מארש דונדורמה/דותן יוגב, באדיבות פסטיבל הג'אז ירושלים

מחווה של מארש דונדורמה וענת מושקובסקי ליהודית רביץ, תזמורת ארמון בזמן ומופע משותף של המפיקים תמיר מוסקט ותום מאירה ארמוני יעמדו במרכז מהדורת העשור של פסטיבל הג'אז הבינלאומי בירושלים - כך הוכרז הבוקר (חמישי). את הפסטיבל, שייערך בתאריכים 21-19 ביוני במוזיאון ישראל ובמועדון הצוללת הצהובה בעיר, מנהל אמנותית אבישי כהן.

עוד בפסטיבל: יוסי מזרחי מארח במופע מקור את ערן צור עם דן מאיו, גלעד אברו, גל קליין הראפר הניו יורקי Kosha Dillllz ועוד; טייני פינגרס עם דניאלה תורג'מן במופע של חומרים גנוזים; רביעיית ברק מורי במופע מיוחד, לאחיינו עמרי בן שחר, שנפל בקרב בדצמבר; דריה מוסינזון במופע השקת אלבום; רביעיית אוסקר טורוק הסלובקית; סבבה 5; ההרכב הצ'כי Bulatkin Q; אבישי כהן ושרון צוקרמן; סול מונק; KENS; אייל תלמודי; עופר לנדסברג, הפרויקט של אבישי כהן וריג'ויסר, ג'ימי פראסד אורקסטרה; להקת המחול אורלי פורטל; ועוד ועוד.

"בתקופה המבולבלת הזו, אנו מוצאים הבנה וזווית חדשה להסתכל על המציאות דרך המוזיקה, האמנות, הטקסטים והיצירה באשר היא", מסר כהן. "אנו כמהים לבנות את עצמנו מחדש, להתחבר שוב אל עצמנו השלם. כבני אדם, כבני משפחה, כחלק מקהילה, כחברה, וכעולם שלם הפועם יחד".

לפרטים נוספים, לוחות זמנים ומחירי כרטיסים, היכנסו לאתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully