וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדור העגול והמסך הגדול: חידון מיוחד על קולנוע וכדורגל

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 11:05

מבינים בקולנוע כמו שאתם מבינים בכדורגל? מבינים בכדורגל כמו שאתם מבינים בקולנוע? לקראת יורו 2024, חידון מיוחד על הכדור העגול והמסך הגדול. נראה אתכם מקבלים 22 מ-22

נכון, כדורגל הוא הספורט הפופולרי בעולם, אבל אף פעם לא היה הקולנועי מכולם: יש הרבה יותר סרטי פוטבול קאנוניים, ואפילו יותר סרטי גולף ראויים, מאשר סרטי כדורגל גדולים. ובכל זאת, הרומן בין המסך הגדול לכדור העגול קיים מאז ותמיד - אם תלכו לארכיונים תגלו כי כבר בשלהי המאה ה-19, בראשית ימי הקולנוע, מצלמות קולנוע תיעדו משחקי כדורגל. הרומן הזה נמשך גם שנים לאחר מכן, והוליד כמה להיטים ולא מעט קוריוזים.

עוד מעט ייפתח יורו 2024 ואולי זה לא מקרי שהפייבוריטית לזכייה בטורניר, צרפת, היא גם אימפריית הקולנוע הבולטת באירופה. לרגל הטורניר, הנה חידון מיוחד על הקשר ארוך השנים בין הקולנוע לכדורגל. יש בו 22 שאלות, כמספר השחקנים על המגרש. זו כמובן כמות מצומצמת, אז אין טעם לשאול איפה "ג'ימי גרימבל" או כל סרט אחר שאתם אוהבים ונפקד מקומו - ככה זה, המאמן תמיד חייב להשאיר מישהו על ספסל. אז צאו לדרך ונראה אתכם מקבלים 22 מ-22. אם מישהו יצליח, זו תהיה סנסציה גדולה יותר מהזכייה של יוון ביורו 2004!

איזה מאמן עבר של בית"ר ירושלים השתתף ב"הבריחה לניצחון"?

אוסוולדו ארדילס
לואיס פרננדס
פול ואן הימסט
לותר מתיאוס
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully