וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסה לסגור איתי חשבון ישן": עמית סגל תקף את רביב דרוקר בגלל תחקיר מירי רגב

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 21:27

לאחר ששמו עלה בתחקיר "המקור" כעיתונאי שעשה כרצונה של מירי רגב, עמית סגל מגיב ותוקף את רביב דרוקר: "אני מזמין אותו להשתדל להיות יותר הגון. מניסיון - זה תמיד משתלם בסוף גם אם זה בא על חשבון כותרת לא מדויקת"

רביב דרוקר עמית סגל. צילום מסך, צילום מסך
דרוקר וסגל/צילום מסך, צילום מסך

ביום חמישי פרסם רביב דרוקר בערוץ 13 תחקיר מקיף בתוכנית "המקור" על התנהלותה של השרה מירי רגב במשרד התחבורה. בין היתר, התייחס דרוקר לתקרית שאירעה בשנה שעברה כאשר התעמתה עם מאבטחיו של שר הביטחון גלנט, אירוע שהסתיים בדריסתו של מאבטח שב"כ. בתחקיר נחשף כי לשכתה של השרה רגב העבירה את הסרטון של האירוע לעיתונאי חדשות 12 עמית סגל, אך אנשיה בטעות העבירו גרסה של הסרטון שבה נשמעת רגב מורה לנהג שלה "תיסע", למרות שהמאבטח ניצב בדרכם - ולפיכך חטפה אש. לפי התחקיר של דרוקר, בהמשך הועברה הגרסה הערוכה של הסרטון נטולת הסאונד, וסגל החליף בין הגרסאות.

עמית סגל פרסם פוסט הערב שבו תקף את דרוקר: "לרביב דרוקר היה סיפור גדול על מירי רגב, חבל שכמו שקורה לו לעיתים הוא לא התאפק והגזים קצת בניסיונו לסגור איתי חשבון ישן. לכן כנראה שכח לציין בתחקיר שסירבתי למחוק את הסרטון עם הסאונד 'סע סע' על אף בקשת לשכת רגב. אני כותב 'שכח' כי אני בטוח שהוא בדק, ובטוח שאם הייתי מוחק זה היה מצוין בגדול. ייתכן גם שלגמרי בטעות ולא ממניעים זרים הוא ערבב בין שני סרטונים שונים - סרטון הדחיפה של מאבטח השב"כ את רגב מחוץ לרכב שעליו כתבתי, וסרטון ה'סע סע' בתוך הרכב שפורסם אצלי בטלגרם, בטיקטוק וכמובן בפוש בולט בחדשות 12 ובכל התכניות".

עמית סגל סיכם וכתב: "אני מזמין את כל מי שיש לו סרטונים מעניינים להמשיך ולשלוח לי, ואת דרוקר להשתדל עוד קצת יותר להיות הגון, מניסיון - זה תמיד משתלם בסוף גם אם זה בא על חשבון כותרת לא מדויקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully