וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לחזור לשגרה עד שהם יחזרו": קרובת החטופים נגד חזרת "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 14:08

ימים ספורים לפני שידור הפרק הראשון של האח הגדול ברשת 13, מופץ ברשתות החברתיות סרטון המביע מחאה על ההחלטה להעלות את התוכנית בזמן שחטופים רבים עדיין בעזה. קרובת החטופים נועם דן שיתפה את הסרטון וכתבה: "מדינה שאיבדה את זה. יום יום. שעה שעה". צפו בסרטון

האח הגדול/רשת 13

מחאה נגד עליית האח הגדול: ימים ספורים לפני שידור הפרק הראשון של האח הגדול ברשת 13, מופץ ברשתות החברתיות סרטון המביע מחאה על ההחלטה להעלות את התוכנית בזמן שחטופים רבים עדיין נמצאים ברצועת עזה. נועם דן, קרובת משפחה של החטוף עופר קלדרון, העלתה את הסרטון ל-X (לשעבר "טוויטר") וכתבה: "מדינה שאיבדה את זה. יום יום. שעה שעה".

ברחבי הארץ תלויים שלטי קמפיין ל"אח הגדול" ועליהם שמות של משתתפים בעונה שתיפתח כאמור ביום ראשון. בנוסף מופיעה השאלה "האם תתאהבו בו?". בסרטון מופיעה תמונה שמתכתבת עם שלטי הקמפיין של "האח הגדול", ועליה מופיעים הפנים המדממות של התצפיתנית נעמה לוי שנחטפה לעזה. בסרטון נכתב: "האח הגדול חוזר, האחים והאחיות שלנו לא. לא חוזרים לשגרה עד שמחזירים את האחים והאחיות של כולנו. תומכים במשפחות החטופים עד שכולם חוזרים".

נועם דן היא בת הדוד של הדס קלדרון, אימם של ארז וסהר שנחטפו מביתם בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר יחד עם אביהם עופר. האב עדיין מוחזק בעזה. היא גם קרובת משפחה של הנערה האוטיסטית נויה דן שנרצחה עם סבתה.

לפני כחודש שחררה רשת 13 את הפרומו הראשון לקראת העונה החדשה של האח הגדול. הפרומו חוזר לדיירים ולרגעים הרומנטיים, המרגשים והזכורים ביותר מתוך כל העונות של "האח הגדול". הפרומו מסתיים בשאלה "במי נתאהב הפעם?".

הקמפיין לעונה החדשה הושק רגע לפני הופעתו הראשונה של עומר אדם בפארק הירקון שבתל אביב. 16 דמויות חבושות מסיכת ראש בצורת העין המזוהה עם התכנית עלו בהפתעה על הבמה כשברקע נשמע קולו של האח הגדול - העורך הראשי רועי עוז - שביקש מכולם "נא להתנהג בהתאם" ומיד הודיע על כך העונה החדשה תעלה בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully