וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן להבטחתו, הזמר אדם הופיע אתמול הבמה על רקע מחלתו. צפו ברגעים המרגשים

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 18:46

אדם, שמתמודד בשנה האחרונה עם מחלת הסרטן, הבטיח בשבוע שעבר שיתארח במופע של יהונתן פרלמן על אף מצבו, וכך אכן עשה. מול הקהל הנרגש הוא ביצע את "אחרי שאמות" ואת "סוד". צפו

הזמר אדם מתארח בהופעה של יהונתן פרלמן/רחלי סלאבין

נאמן להבטחתו, למרות מחלת הסרטן שהוא מתמודד איתה, הזמר אדם התארח אתמול (שני) בהופעה של המוזיקאי והיוצר יהונתן פרלמן באולם צוקר שבהיכל התרבות בתל אביב. זה קרה במסגרת המופע "סיפור מוזיקלי" של פרלמן המוקדש ליוצרים הגדולים במוזיקה הישראלית, בליווי תזמורת, זמרים ואורחים, חלקם בלחנים מקוריים של פרלמן. לקראת סוף המופע, עלה אדם להתארח על הבמה בהופעה נדירה, שאיתו עבד ושיתף פעולה פרלמן לאורך השנים.

לפני ביצוע השיר הראשון "אחרי שאמות" שכתב יואב גינאי והלחין פרלמן, התבדח אדם ואמר "קצת הומור עצמי עוד לא הרג אף אחד". אחרי הביצוע, כשהקהל על הרגליים הוסיף: "אני רוצה להגיד תודה על זה שאני פה היום. תודה לאיש המהמם והמוכשר הזה ועל השיר הזה שהוא כתב לי, ועל 'ללמוד שוב לעוף' שהוא כתב לי ולאילנית, כשעוד יכולתי לשיר". לאחר מכן ביצע אדם את "סוד" והזמין את הקהל לשיר איתו.

באדיבות הבלוג של יובל אראל

בשבוע שעבר אדם, מהכוכבים הגדולים של שנות ה-80 וה-90 בפופ הישראלי ובהפקות לילדים, סיפק בפייסבוק פרטים נוספים על מצבו הרפואי המידרדר לאור מחלת הסרטן שבה לקה לפני כשנה: "היי אהוביי, בשבוע הבא בעזרת השם אני מתכוון להתארח במופע של יהונתן פרלמן. המצב הבריאותי שלי לא טוב, אבל יש לי רצון לפגוש אהבה וקהל, לשמוע מוסיקה טובה, לפרגן לדור הצעיר ולהרגיש קצת חיים. השנה האחרונה קשה עד בלתי אפשרית עבורי ולצערי זה לא הולך למקום טוב, אבל ממשיך לקוות ובינתיים עדיין מעדיף את העולם הזה על 'ורק האור דוהר מתגבר'.

"יש לי קושי בהליכה, קושי בנשימה, קושי בשמיעה, קושי להזיז את הצוואר והעורף וקושי להוציא קול ולדבר ובכל זאת, אני מאמין ברוח ומה שיהיה יהיה. אז אם תגיעו ב-27.5 להיכל התרבות צוקר ואם נשארו כרטיסים ואם אתם אוהבים מוסיקה ישראלית, טקסטים מרגשים ועיבודים גדולים, אז תקבלו לשני שירים גם קצת אותי, ניפגש".

שבוע קודם לכן הכחיש אדם את השמועות לפיהם הלך לעולמו. הוא כתב בפייסבוק: "היי אהובים באשר אתם, מהבוקר מתקשרים אלינו ושולחים עשרות הודעות כי מישהו מפיץ שמועה רעה. המצב לא טוב, אבל אל תעמדו עם סטופר. עדיין נלחם ועדיין חולם לעלות על במה אפילו לשיר אחד. תודה על הדאגה והאהבה".

בשנה שעברה חשף אדם כאמור כי הוא חלה בסרטן. "אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סידרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה. עדיין מתקשה לעכל", כתב אדם, שגם הסביר כי הוא מעדיף לפרסם את הדברים מאשר שידלפו בצורות אחרות. "מאחר והוגדרתי כחולה אונקולוגי, אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בע"ה להתמודד עם מה שיבוא".

עוד בוואלה!

"המקור" של רביב דרוקר מתפוצץ ברייטינג - עם נתון שיא של 9 חודשים

לכתבה המלאה
הזמר אדם. יובל אראל,
"שלחו אהבה". אדם/יובל אראל

בספטמבר 2017 אושפז אדם בבית החולים איכילוב לניתוח הוצאת כיס מרה שהסתבך, הוביל לדלקת בלבלב, לפגיעה באיברים סמוכים, להחמרה במצבו ולחמישה חודשים של אישפוז. זמן קצר לאחר שהחלים ושח\וחרר מבית החולים, הלכה לעולמה אחותו לאחר מאבק במחלת הסרטן.

בריאיון באולפן וואלה! תרבות באוגוסט 2018 אמר אדם: "אתה יודע מה, אני עוצר מלא פעמים ביום לשאול את עצמי מה שלומי. אחד הדברים שלימדו אותי בבית החולים, במשך חמישה חודשים, ולקחתי את זה גם לחיים, זה להקשיב לגוף. מסתבר שאחת הדרכים הכי טובות והכי נכונות לשמור על הבריאות, זה להקשיב לו. עכשיו מה אתה עושה עם מה שאתה שומע, זה כבר עניין אחר. אני משתדל לעשות הרבה. אני מקשיב לגוף, ונמצא בתנופה עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully