וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואה ליפה על תקיפות צה"ל ברפיח: "אין הצדקה לשריפת תינוקות חיים"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 8:33

הזמרת כתבה: "אין שום הצדקה לשריפת תינוקות חיים. כל העולם מתגייס כדי לעצור את רצח העם שמבצעת ישראל. אנא גלו סולידריות עם עזה"

וואלה תקתקנו דואה ליפה חוזרת בעצמה/מערכת וואלה

הזמרת דואה ליפה העלתה הלילה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו התייחסה לדיווחים על תקיפות צה"ל ברפיח. "אין שום הצדקה לשריפת תינוקות חיים", כתבה. "כל העולם מתגייס כדי לעצור את רצח העם שמבצעת ישראל. אנא גלו סולידריות עם עזה". ליפה צירפה לפוסט את הלוגו של ארגון "אמנים למען הפסקת אש" (Artists 4 Ceasefire) שפועל לשם מטרה זו.

דואה ליפה. gettyimages, GettyImages
דואה ליפה/GettyImages, gettyimages

לפני ארבעה חודשים שברה ליפה את השתיקה שלה סביב אירועי 7 באוקטובר, כשהתראיינה למגזין הרולינג סטון והתייחסה באופן ישיר למלחמה בישראל ולחתימה שלה על העצומה הקוראת להפסקת אש. "הרגשות שלי כלפי העקורים (הפלסטיניים) מאוד אמיתיים, וזה נושא שקשה לדבר עליו כי זה כל כך שנוי במחלוקת, אבל יש עולם שבו אתה יכול להרגיש את כל אלו שמאבדים את חייהם. ואני חייבת לומר את זה: אני לא תומכת במה שחמאס עושה, בלי קשר למה שאמרתי בעבר. כל החיים יקרים".

הזמרת המשיכה ואמרה כי חשוב שאנשים ישכילו וילמדו על הסכסוך, במיוחד לאור כל המידע המוטעה שרץ ברשתות: "אני מרגישה כל כך רע על כל חיי הישראלים שאבדו ועל מה שקרה ב-7 באוקטובר". יחד עם זאת ציינה: "כרגע, מה שאנחנו צריכים להסתכל עליו הוא כמה חיים אבדו בעזה, והאזרחים החפים מפשע, והחיים שפשוט הולכים לאיבוד. פשוט אין מספיק מנהיגי עולם שנוקטים עמדה ומדברים על המשבר ההומניטרי שקורה, הפסקת האש ההומניטרית שצריכה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully