וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד לאח החטוף בשידור: "אתה מנצל את הטרגדיה לפוליטיקה"

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 12:57

ח"כ מילביצקי (הליכוד) התעמת עם דני אלגרט שאחיו נחטף לעזה והטיח בו דברים איומים: "אתה עושה פוליטיקה על הגב של החטופים. אתה מנצל את הטרגדיה של אח שלך". ברשת התעוררה סערה: "אנשים ערלי לב. העם הזה ראוי לטובים מכם". הבוקר התנצל הח"כ בפני אלגרט

סערה סביב ריאיון של ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד) לערוץ "מכאן" בערבית של תאגיד השידור הישראלי. מילביצקי התראיין יחד עם דני אלגרט שאחיו יצחק אלגרט חטוף בעזה. במהלך הריאיון התפתח עימות בין הח"כ מהליכוד לבין אחי החטוף. לאחר שאלגרט אמר לו "אתה הבאת אותנו למצב הזה", מילביצקי זעם ותקף אותו: "אתה תמשיך להוציא את דיבתה של מדינת ישראל בעולם".

אלגרט רתח מזעם וענה לו: "אתה עושה פוליטיקה על הגב של החטופים", ומילביצקי השיב לו: "לא, אתה עושה פוליטיקה על הגב של החטופים. אתה מנצל את הטרגדיה של אח שלך". לאחר שאלגרט דרש ממנו להתפטר, השיב האחרון: "אני אשמור על ישראל מאנשים כמוך".

הבוקר סיפר ל"כאן רשת ב'" כי הרים טלפון הבוקר לאלגרט ואמר לו שהוא מתנצל. "אמרתי לו שללא קשר למחלוקות המהותיות בינינו, בהיותי חבר כנסת זה לא נכון שאגיד לו דברים כאלה בכלל, בטח לא בשידור ואני מצטער על זה מקרב לב. אני מקווה מאוד לראות את אח שלו בארץ כמה שיותר מהר. והוא קיבל את זה והוא התנצל גם על דברים שהוא אמר וסיימנו את השיחה בציפייה לימים טובים יותר".

ח"כ חנוך מילבצקי בראיון לכאן 11. כאן 11, צילום מסך
מילביצקי/צילום מסך, כאן 11

הריאיון, כצפוי, עורר סערה אדירה ברשתות החברתיות. אלגרט ומטה החטופים כתבו כי מילביצקי מוציא דיבה ומאשים אותו בטרגדיה של החטופים. "אמירותיו דוחות ובזויות, ולטעמי זו דיבה במובן הכי נורא, הכי בזוי. שקלתי להגיש תביעת דיבה אבל אני יודע שהוא יסתתר מאחורי החסינות הפרלמנטרית שלו או בנימוק של 'בלהט הרגע'. הוא מסוג האנשים הבזויים האלה שאין להם גבול".

העיתונאית מיכל פעילן (חדשות 12) כתבה: "מעט החמלה והכבוד שעוד היו פה למשפחות החטופים אבדו סופית. אתם לא ראויים להיות נבחרי ציבור אם ככה אתם מתייחסים לאנשים שבמשמרת שלכם נחרבו החיים שלהם. אנשים ערלי לב. העם הזה ראוי לטובים מכם".

העיתונאי גור מגידו הוסיף: "כאמור, נוכלים, גנבים ואנסים כבר ראינו בכנסת. סוג הרוע שמייצג מילביצקי - זה כבר ז'אנר חדש". צייצן נוסף כתב: "צחי הנגבי: אני הולך לדבר הכי מגעיל שאפשר לבני משפחות החטופים. חנוך מילביצקי: הולד מיי ביר".

ממטה משפחות החטופים נמסר: "מטה משפחות החטופים מגנה בחריפות את ההשתלחות של ראש המל"ל ושל ח"כ חנוך מליביצקי נגד משפחות החטופים. ממשלת ישראל החליטה באופן מודע ויזום להקריב את החטופים, לסגת מעיקרון מוסרי יסודי לפיו ישראל לעולם לא תשאיר אף אחד מאחור, ולהעדיף את המשך הלחימה על פני השגת המטרה העליונה של שחרור החטופים אשר הופקרו בידי הממשלה. "החטופים, ומדינת ישראל כולה, נלקחו בני ערובה בידי מי שבחרו באינטרסים פוליטיים על פני חובתם הלאומית והממלכתית. מטה משפחות החטופים קורא לאזרחי ישראל: קומו. התנערו. התייצבו לצידנו במאבק על נשמת אפה של המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully