וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוינסון על נתניהו: "אם זה לא מוסיף לו מנדטים - מבחינתו שהחטופים ימותו בעזה"

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 21:56

מגיש "אופירה ולוינסון" תקף במונולוג הפתיחה שלו את ראש הממשלה במילים חריפות: "אחרי שהוא התייצב מבחינה פוליטית, אחרי שהוא הפסיק לדמם בסקרים, אחרי שהוא הצליח לגבש מחדש את המחנה שלו נגד גנץ ונגד ביידן - לא מעניין אותו יותר החטופים. פשוט לא מעניין אותו"

העיתונאי חיים לוינסון תקף במילים חריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו במונולוג הפתיחה שלו במסגרת התכנית "אופירה ולוינסון" שהוא מגיש לצד אופירה אסייג בקשת 12.

"לממשלה לא אכפת מהחטופים. נתניהו הוא נרקיסיסט, ואנשים הם רק אינסטרומנט בתפיסת עולמו. אם מישהו משרת אותו - מה טוב, ואם מישהו לא משרת אותו - הוא לא מעניין אותו. מבחינת נתניהו החטופים יכולים למות בעזה, אם זה לא מוסיף לו מנדטים. ככה הוא מסתכל על המציאות. אחרי שהוא התייצב מבחינה פוליטית, אחרי שהוא הפסיק לדמם בסקרים, אחרי שהוא הצליח לגבש מחדש את המחנה שלו נגד גנץ ונגד ביידן - לא מעניין אותו יותר החטופים. פשוט לא מעניין אותו. עד שלא נבין את זה ולא נפנים את זה שבשעתנו הקשה אנחנו מונהגים על ידי נרקיסיסט שהדבר היחיד שאכפת לו זה להישאר בשלטון, אנחנו נמשיך להפסיד - והמדינה תמשיך לדמם בזמן שהחטופים נשארים בעזה".

הבוקר התעוררה סערה לאחר שח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד) התעמת בשידור בכאן 11 עם דני אלגרט שאחיו נחטף לעזה והטיח בו דברים איומים: "אתה עושה פוליטיקה על הגב של החטופים. אתה מנצל את הטרגדיה של אח שלך". בהמשך סיפר כי הרים טלפון לאלגרט ואמר לו שהוא מתנצל. "אמרתי לו שללא קשר למחלוקות המהותיות בינינו, בהיותי חבר כנסת זה לא נכון שאגיד לו דברים כאלה בכלל, בטח לא בשידור ואני מצטער על זה מקרב לב. אני מקווה מאוד לראות את אח שלו בארץ כמה שיותר מהר. והוא קיבל את זה והוא התנצל גם על דברים שהוא אמר וסיימנו את השיחה בציפייה לימים טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully