וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם ישראל חי": ההטרלה שבזכותה נציגת אירלנד לאירוויזיון תמכה בישראל

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 11:31

במבי ת'אג שיתפ.ה בסוף השבוע ציור יפה ממעריץ שלה, אלא שרק לאחר מכן הסתבר שאותו "מעריץ" הצליח להטריל אותה ולהכניס לתוך הציור את המשפט "עם ישראל חי" ו"איפה הייתם בשביעי לעשירי". ת'אג כבר הספיק.ה למחוק את הסטורי אבל היא הפכה לבדיחת רשת בזכותו

עדן גולן שרה את אוקטובר ריין בהפגנה של משפחות החטופים/מערכת וואלה

נציג.ת אירלנד לאירוויזיון 2024 במבי ת'אג, שנחשבת לאנטי-ישראלית לאחר שקראה להדיח את ישראל מהתחרות האירופית, שיתפ.ה בסוף השבוע ציור יפה ממעריץ שלה, אלא שרק לאחר מכן הסתבר שאותו "מעריץ" הצליח להטריל אותה ולהכניס לתוך הציור את המשפטים "עם ישראל חי" ו""איפה הייתם בשביעי לעשירי". ת'אג כבר הספיק.ה למחוק את הסטורי אבל היא הפכה לבדיחת רשת בזכותו.

מדובר למעשה בסוג של "מחווה" למה שבמבי עצמו.ה עשת.ה כשניסה.תה להחדיר מסרים סמויים באמצעות איפור על פניה ורגליה בשפה אירית עתיקה עם כתובות שפירושן "הפסקת אש" ו"תשוחרר פלסטין".

רגע לפני גמר האירוויזיון סיפר.ה תא'ג (31), המזדהה כנון-בינארי, כי פרצ.ה בבכי כששמע.ה שישראל העפילה לגמר האירוויזיון. "בכיתי כששמעתי שישראל עלתה לגמר. איגוד השידור האירופי צריך לטפל טוב יותר בסוגיות פוליטיות עתידיות. הוא צריך לאמץ קצת יותר לב, מצפון ואנושיות".

בשבוע שעבר פורסם בעיתון הנורבגי VG כי שש מדינות איימו לפרוש מהאירוויזיון פחות מחצי שעה לפני הגמר - בגלל ישראל. על פי הדיווח, שוויץ המנצחת, נורבגיה, יוון, פורטוגל, אירלנד והממלכה המאוחדת, איימו לנקוט בצעד שהיה משנה מקצה לקצה את המשדר הנצפה בתולדות התחרות, אך המארגנים שכנעו אותם לחזור בהם מהמעשה זמן קצר לפני תחילת הערב.

לפי הדיווח, טענת המשלחות היו ביחס להתנהגות של חברי המשלחת הישראלית, ולאבטחה הרבה שהייתה סביבה. טענות דומות עלו בזמן התחרות מצד כמה מהמשלחות הללו, שנציגיהן הביעו בגלוי עמדה פרו פלסטינית. למרות הדיווח, ביוון הכחישו שהיו מעורבים בפעולה כזאת. "מכולם לא דנו או שקלנו לפרוש מהתחרות מכל סיבה שהיא. הדיווח אינו נכון לפחות בכל הנוגע ליוון", נמסר מאיגוד השידור היווני. כזכור, נציגת יוון זכתה לביקורת רבה, גם בארצה, על התנהגותה במסיבת העיתונאים לאחר חצי הגמר, שנקשרה לעמדתה ביחס לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully