וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירון של ינון מגל: 1,500 שקל בשביל לפרסם עסק של מילואימניק

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 19:12

מגיש ערוץ 14 ינון מגל מפעיל ערוץ טלגרם שבו הוא נוהג לפרסם עסקים של אנשי מילואים שגויסו למלחמה על מנת לסייע להם. אלא שלפי פרסום בחדשות 12 של ידי העיתונאי יוסי מזרחי, אותו "סיוע" שמציע ינון מגל למילואימניקים כרוך בתשלום

ינון מגל/מערכת וואלה! ראובן קסטרו

מגיש ערוץ 14 ינון מגל מפעיל ערוץ טלגרם שבו הוא נוהג לפרסם עסקים של אנשי מילואים שגויסו למלחמה על מנת לסייע להם. אלא שלפי פרסום בחדשות 12 של ידי העיתונאי יוסי מזרחי, אותו "סיוע" שמציע ינון מגל למילואימניקים כרוך בתשלום.

בשיחה של תחקירנית חדשות 12 עם מפעיל ערוץ הטלגרם של מגל, נחשף המחירון של ינון מגל. התחקירנית הציגה עצמה כאשת מילואימניק בעל עסק של נגריה ומבקשת לפרסם בעמוד הטלגרם של ינון מגל את העסק. "המחיר במבצע, 1,500 שקלים פלוס מע"מ", הסביר מפעיל הערוץ. "בגלל שהוא מילואימניק נדאג להנחה נוספת. המחיר הרגיל הוא 1,000 שקלים לטלגרם ו-1,000 שקלים לוואטסאפ. המבצע הוא 1,500 שקלים".

חדשות 12 כתבו עוד כי שוחחו עם מילואימניקים נוספים שפרסמו בטלגרם של מגל, אשר הודו כי שילמו סכומים שנעו בין 1,500 שקלים ל-5,000 שקלים עבור פרסומים שונים.

ינון מגל הפטריוטים. ערוץ 14, צילום מסך
ינון מגל/צילום מסך, ערוץ 14

ינון מגל מסר בתגובה לחדשות 12: "הפרסום על מחסן העצים נעשה בחינם! ורק לאחר מכן עבור פרסום נוסף נגבה כסף. לגבי הרס"פ זו הייתה הצעה שהגיע באופן חריג מטעם בעל עסק, שנמצא בקשר עם סמנכ"ל השיווק בינוניוז על ענייניו העסקיים, כמו כן צוין בפירוש שזה תוכן שיווקי. אגב, ניתן לראות כמה תרמתי להם אישית.

"המערכת פרסמה מאות, אם לא אלפי הודעות ופרסומים בחינם (עוד קודם למלחמה) ועדיין עושה זאת כל יום, יעידו על אף אין סוף אנשים, עמותות ומילואימניקים. מערכת ינוניוז היא פלטפורמה שמפרסמת גם בכסף (כמו ערוץ 12). הנוהל הוא שפרסום דרך סמנכ"ל השיווק עולה כ-1,500 ש"ח. לפעמים יותר ולפעמים פחות. יש גם מבצעים. לאנשים שפונים אליי, או שהוא מפנה אליי, ולפי שיקול דעתי אני מפרסם בחינם".

בעמוד הטוויטר שלו כתב: "מערכת ינוניוז פרסמה מאות ואלפי פוסטים בחינם למילואימניקים, עמותות ונזקקים. אבל תבהלה 12 מחפשים אותי. על כך שאני לוקח להם כל ערב 8 אחוזי רייטינג, על הביקורת שלי נגד הקו הפרוגרסיבי הקיצוני שחותר לכניעה והפסד במלחמה, על התעמולה נגד נתניהו ועל הפרסום חינם למיל' סרבנים משמאל. אז הם מצאו שני מקרים חריגים ועשו מזה כותרת. לא יעזור להם", כתב מגל. "ינוניוז תמשיך לעזור למילואימניקים. אני אמשיך לבקר אותם. הפטריוטים תמשיך לנגוס להם נתח משמעותי מהרייטינג. ערוץ 14 יעלה. ערוץ תבהלה 12 ירד. ואנחנו נחגוג בע"ה".

  • עוד באותו נושא:
  • ינון מגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully